Polako ali sigurno mnogo proizvođači sve više forsiraju električni pogon, a to je posebno naglašeno kod malih automobila.
Jedan za drugim proizvođači iz svojih najmanjih modela izbacuju sve vrste pogona i pretvaraju ih u EV.
Sledeći u nizu je Citroenov gradski mališan C1, čija je druga generacija na tržištu od 2014, a napravljen je na istoj platformi kao Peugeot 108 i Toyota Aygo.
Sada u PSA grupaciji planiraju treću generaciju C1/108, pa direktorka Citroena Linda Džekson najavljuje upravo elektrifikaciju.
Spekuliše se da bi francuski mališani imali autonomiju 160-200 kilometara, što je više nego dovoljno za prevashodno gradsku namenu ovih automobila.
Ukoliko C1 postane EV, nema sumnje da će ista sudbina zadesiti i Peugeot 108, a vrlo verovatno i Toyotin Aygo s obzirom na partnerstvo tri kompanije.
„Ako pronađemo zajedničku strategiju, nastavićemo saradnju. Ako budemo imali drugačiju strategiju, to bi mogao da bude razlog prestanka“, rekao je direktor Toyote za Evropu Didije Leroj.