
Vegeta u novom ruhu na policama u Srbiji
Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus. Nakon gotovo decenije, Podravka je rediz...
Društvena mreža Snapchat (Snepčet) u ponedeljak je aktivirala „Spotlight“ funkciju, novi servis koji unutar aplikacije distribuira video sadržaj umesto po kreatorima koje pratite po princupu najveće popularnosti, slično aplikaciji TikTok, piše portal Axios.
I Facebook (Fejsbuk) takođe je u avgustu pokrenuo sopstveni servis, sa otprilike istom funkcijom, pod nazivom „Reels“.
Snepčetova nova funkcija najavljena je nekoliko dana nakon što je kompanija Twitter (Tviter) rekla da će njihova aplikacija dobiti novi servis pod nazivom „Fleets“, koji u suštini ima istu funkciju kao „Stories“, odnosno deljenje sadržaja koji postoje privremeno, a koju je prvi plasirao Snepčet.
Skoro svaka društvena mreža dodala je privremene sadržaje poslednjih par godina. Dok su tehnološke platforme nekada pokušavale da privuku korisnike nuđenjem drastično različitih iskustava, sada se sve trude da razviju istovetne funkcije.
Kada je Instagram pokrenut pre deset godina, služio je samo kao platforma za deljenje slika, međutim sad nudi sve – od video striminga do prodavnice gde kreatori mogu da reklamiraju i prodaju svoje proizvode.
Takođe, Snepčet je u početku služio samo za privatno slanje poruka, ali sada uključuje i profesionalno plasirane sadržaje, igre, mape i razne druge funkcije.
Axios navodi da se može očekivati da će društvene mreže i u budućnosti isticati razlike u svojim verzijama aplikacija, a da će glavna filozofija mreža uticati na oblikovanje tih funkcija.
Kao što Snepčet navodi da će „Spotlight“ u početnom podešavanju biti privatan, i da neće javno prikazivati brojeve komentara, lajkova ili deljenja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus. Nakon gotovo decenije, Podravka je rediz...
Kontroverze brze mode nisu novost, već godinama raspravljamo o prednostima i manama. Nekad smo imali radnje sve za 99, a sad imamo Temu, AliExpress ili neke druge prodavnice koje će za istu, ili nešto veću s...
Da potrošačka kultura nema meru, a ni granicu, pokazatelj je upravo Labubu igračka koja izgleda kao loša kopija Gremlina, horor-komedije iz 1984. godine. Bizarnost na stranu, Labubu je plišana igračka koja s...
Bliži nam se kraj turbulentne školske godine, što ujedno znači da je euforija za veliku i malu maturu na svakom ćošku. Ove godine, velike mature su zbog poremećaja u nastavi pomerene za jun, dok starije kole...
Nakon što je Pres biro Spoljne obaveštajne službe (SVR) Ruske Federacije saopštio da, prema informacijama koje pristižu u SVR, srpska odbrambena preduzeća, uprkos deklarisanom "neutralitetu" z...
Studentski protest pod nazivom "Hoćemo izbore" završen je oko 20 časova ispred zgrade Vlade. Na kraju protesta oni su pozvali i na proteste 1. juna širom Srbije i zahvalili se na podršci građana....
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da će "dati prevremene izbore" kada se završe pripreme za Ekspo 2027 i kada se Srbija pripremi za tu međunarodnu izložbu....
Ni treći dan otkako je Udruženje za osnaživanje i razvoj građanki i građana "Osnažene" dovelo u sumnju obrazovanje Tatjane Macure, ministarke bez portfelja zadužene za oblast rodne ravnopravnosti, sprečavanja nasilja nad ženama i ekono...
Ljude koji su bili u "Ćacilendu" kod Pionirskog parka organizovano su odvozili autobusi GSP-a Beograd, pokazuje snimak do kog je došao Danas....
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења