Srbija

04.03.2021. 15:43

PKS

Autor: Nova Ekonomija

PKS: Onlajn šopovi moraju da naznače trajanje popusta

Onlajn šopovi, po Zakonu o trgovini imaju obavezu da jasno naznače trajanje popusta, odnosno od kog do kog datuma važi određeni prodajni podsticaj, podsećaju u Sektoru udruženja  privrede Privredne komore Srbije, uoči prolećnih sni...

Foto: Pixabay

Srbija

04.03.2021. 15:43

Onlajn šopovi po Zakonu o trgovini imaju obavezu da jasno naznače trajanje popusta, odnosno od kog do kog datuma važe prodajni podsticaji, podseća Privredna komora Srbije (PKS) uoči prolećnih sniženja.

„Prodajni podsticaj je ponuda robe ili usluge pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu i to naročito sa sniženom cenom, posebnim uslovima prodaje, isporuke, sa obećanjem nagrade, sa pratećim poklonima u programima lojalnosti odnosno drugim pogodnostima“, navodi se u Zakonu o trgovini.

Ponuda mora da sadrži vrstu podsticaja, precizno i jasno određenje robe ili usluge na koju se odnosi, period važenja pogodnosti, sa naznakom datuma početka i datuma isteka akcije.

U slučaju rasprodaje, mora da sadrži i naznaku „dok traju zalihe“, kao i sve eventualne posebne uslove vezane za ostvarivanje prava na podsticaj, podsećaju u Sektoru udruženja privrede PKS.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.