Kompanija A1 Srbija dobila je nagradu na tek završenom Employer branding (Empple) festivalu za najbolju employer branding aktivnost, usmerenu na društveno odgovorno poslovanje.
Na online konferenciji „Da dobre prakse ne ostanu tajna“, koja je održana u okviru festivala Empple, Sanja Tomić, zadužena za interne komunikacije u kompaniji A1 Srbija predstavila je projekat „Nesebična knjiga“.
„U ovoj knjizi svaki od animiranih likova priča svoju priču o davanju, nesebičnosti, saosećanju, brizi za druge. Na kraju svake knjige nalazi se ukrasni papir u koji mogu da upakuju poklone za decu kojoj je potrebna pomoć“, rekla je ona.
Prikupljeni pokloni, igračke i knjige podeljeni su humanitarnim organizacijama.
„Glavni cilj projekta je da uključimo zaposlene da se angažuju u dobrotvorne akcije i darivanja“, rekla je ona.
Festival „Empple“ organizovan je sa ciljem da promoviše i podstiče zdrave employer branding prakse i sa željom da se skrene pažnja na employer branding kao struku koja ima značajan doprinos biznisu.