Srbija

25.10.2021. 14:28

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

A1 dobio nagradu za „Nesebičnu knjigu“

Na festivalu Employer branding (Empple) kompanija A1 Srbija ove godine nagrađena je po kriterijumu "najbolja employer branding aktivnost" usmerena na društveno odgovorno poslovanje”.Na online konferenciji "Da dobre prakse ne ostanu ...

Mercator S

Srbija

25.10.2021. 14:28

Kompanija A1 Srbija  dobila je nagradu na tek završenom Employer branding (Empple) festivalu za najbolju  employer branding aktivnost, usmerenu na društveno odgovorno poslovanje.

Na online konferenciji „Da dobre prakse ne ostanu tajna“, koja je održana u okviru festivala Empple, Sanja Tomić, zadužena za interne komunikacije u kompaniji A1 Srbija predstavila je projekat „Nesebična knjiga“. 

„U ovoj knjizi svaki od animiranih likova priča svoju priču o davanju, nesebičnosti, saosećanju, brizi za druge. Na kraju svake knjige nalazi se ukrasni papir u koji mogu da upakuju poklone za decu kojoj je potrebna pomoć“, rekla je ona.

Prikupljeni pokloni, igračke i knjige podeljeni su humanitarnim organizacijama.

„Glavni cilj projekta je da uključimo zaposlene da se angažuju u dobrotvorne akcije i darivanja“, rekla je ona. 

Festival „Empple“ organizovan je sa ciljem da promoviše i podstiče zdrave employer branding prakse i sa željom da se skrene pažnja na employer branding kao struku koja ima značajan doprinos biznisu. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.