Kompanija Delta Auto Grupa, koja je deo Delta Holdinga, najavila je izgradnju novog salona za prodaju automobila vrednog 21 milion evra. Navodi se da je najznačajniji poduhvat te kompanije u poslednjih 26 godina, kao i da se početak izgradnje očekuje u drugoj polovini 2022. godine.
Generalna direktorka Delta Auto Grupe Aleksandra Đurđević kaže da će novi prodajni salon imati površinu od 15.000 kvadrata, kao i da će svojim izgledom i konceptom predstavljati jedan od najvećih prodajnih objekata u regionu.
Đurđević je dodala da će novi salon klijentima ponuditi jedinstveno iskustvo, kao i da se objekat projektuje u saradnji sa kompanijom BMW.
Takav koncept salona, kako se objašb+njava biče baziran na takozvanim „future retail“ standardima, koji se podrazumevaju način prodaje automobila u budućnosti.
Kako se podseća, tokom prošle godine otvoren je i The BMW Store u Galeriji Beograd gde su izloženi električni automobili, sa idejom da se promovišu auto-inovacije, kao i da se posetioci edukuju o elektrifikaciji.
Generalna direktorka Delta Auto Grupe kaže da je tokom 2021. godine prodato čak ukupno 884 BMW modela, 240 više nego 2020. godine.
Rast prodaje, kako je dodala, zabeležen je i kod svih ostalih brendova koje ta kompanija zastupa.
Prema njenim rečima, slični uspesi postignuti su i kod prodaje motocikala, Honda motocikala prodato je 267 više u odnosu na 2020. godinu.