Menadžeri prodaje i marketinga treba ozbiljno da prilagode svoje marketinško-prodajne strategije za 2022. godinu, kaže Katarina Vladić, direktorka kompanije Agilcon, najvećeg regionalnog partnera Salesforce-a. Ta svetska platforma za rešenja u oblasti korisničke podrške, prodaje i marketinga trenutno širi poslovanje u regionu i otvara kancelariju u Beogradu.
„Trend koji prati sve poslovne procese, naročito prodajno-marketinške i HR su digitalizacija i automatizacija. U pogledu prodajno marketinških aktivnosti, treba biti svestan da je proces kupovine, naročito u poslednje dve godine bitno izmenjen i izmešten iz tradicionalnih mesta kupovine u digitalni svet, gde kupci potpuno samostalno biraju vreme i kanal kupovine“, kaže Vladić za Novu ekonomiju.
Važno je da razumemo da nijedan kupac nije isti i potrebno je da u svoju prodajnu strategiju marketing ugradi koncept „Persona“, za koji kreiramo tipska korisnička rešenja, uz pomoć kojih se rade marketinše kampanje prema ciljnim grupama, što omogućava nove prodajne prilike koje firme ne bi mogle da ostvare tradicionalnom prodajom.
U oblasti rešenja za HR sektor, naglasak je na podizanju kvaliteta radnog okruženja, boljeg praćenja svakog zaposlenog i njegovog razvoja karijere.
AGILCON OTVARA KANCELARIJU U BEOGRADUKao strateški partner Salesforce.com i vodeći Salesforce Consulting Partner u regionu, kompanija Agilcon specijalizovana je za implementaciju rešenja za prodaju, podršku i marketing za kompanije koje se bave B2B i B2C poslovanjem.