Direkcija za građevinsko zemljište planira da pokrene multimedijalnu platformu na kojoj će građanima predstavljati planove razvoja Beograda.
Direkcija je raspisala tender za izradu sadržaja, razvoj i promociju multimedijalne platforme čiji je cilj povećanje stepena participacije građana Beograda u pripremi i realizaciji razvojnih planskih dokumenata Beograda.
Vrednost javne nabavke je procenjena 18 miliona dinara.
Platforma će, kako piše u dokumentaciji, podrazumevati izradu visoko posećenog veb portala i mobilne aplikacije, CEO optimizaciju i promociju putem elektronskih medija i društvenih mreža.
Predviđeno je da u platformu budu integrisani ključni strategijski i razvojni dokumenti, kako bi se unapredilo uključivanje javnosti u proces pripreme i usvajanja razvojnih planova u svim oblastima urbang života.
Na platformi će se predstavljati strateški pravci i projekcije dugoročnih rezultata u oblasti ekonomije, socijalnog razvoja, ekologije i drugih oblasti.
Najstarija kuća u Beogradu možda nije najstarija (VIDEO)
Krnjača dobija filmski studio na mestu Trudbenik gradnje
Rok za podnošenje ponuda je 1. april, a za predaju kompletno izrađenog sadržaja i plana promocije najviše 150 dana od dana potpisivanja ugovora.
Od ponuđača se traži da je u periodu od prethodne tri godine kompletno izradio minimum tri mltimedijalne platforme (od kojih je najmanje jedna sa prosečnim mesečnim posetama od minimum 100.000 korisnika), kao i da je izradio najmanje jedan softver za komunikaciju i jedan za prikupljanje podataka.
Dalje se traži da je privredni subjekat u prethodne tri godine izradio ili učestvovao u izradi minimum jedne mobilne aplikacije, i da je izradio minimun jednu strategiju SEO optimizacije za portal sa preko 1.000 dokumenata.
Uslov je i da je, između ostalog, u periodu od prethodne tri godine emitovao video sadržaje u elektronskim medijima sa nacionalnom frekvencijom i vršio produkciju serijskog video programa u vrednosti od najmanje šest miliona dinara.