Digitalna platforma OnlyFans pregovara sa više kompanija koje bi joj omogućile da izađu na berzu bez listinga, odnosno koje se bave prikupljanjem sredsava od postojećih javnih investitora, kažu izvori za Axios.
OnlyFans je društveni medij sa milionima korisnika mesečno, koji kreatorima (najčešće u seksualnoj industriji) isplaćaje milijarde dolara, ali ono što plaši potencijalne investitore jesu upravo sadržaji za odrasle koji se nalaze na platformi.
Kompanija se takođe može suočiti sa problemima vezanim za njen rad, budući da su mnogi zaposleni smešteni u Ukrajini.
Većinski vlasnik OnlyFansa je Leo Radvinski, kontroverzni Amerikanac ukrajinskog porekla.
OnlyFans je pokušao da privuče privatne investitore prošle godine, ali taj napor nije uspeo upravo zbog sadržaja za odrasle na platformi.
Kasnije su najavljeni planovi za zabranu „eksplicitnog“ materijala, u nadi da će to pomoći da se osiguraju investitori, ali se to ubrzo preokrenlo zbog žalbi kreatora. Nakon toga OnlyFans je smenio svog izvršnog direktora i osnivača Tima Stokelija, na čije mesto je došao šef za marketing i komunikacije Amrapali Ganom.
Među takozvanim „kompanijama za akviziciju posebne namene“ koje je kontaktirao OnlyFans bila je kompanija Forest Road Acquisition Corp. II, koju zajedno vode bivši direktori Diznija Kevin Majer i Tom Stags, ali dve strane više nisu u pregovorima.
Takođe kompanija, čiji tim uključuje bivšeg košarkapa Šakila O’Nila kao savetnika, na kraju nije mogla da „pređe“ preko obilja pornografije na OnlyFans-u, tvrde upućeni.
OnlyFans želi da se pozicionira manje kao porno-platforma, a više kao mesto gde se fanovi mogu direktno povezati sa kreatorima, poput kombinacije Patreon-a i TikTok-a.
Ovo bi značilo oslanjanje na profesionalniji sadržaj kao što su kuvanje, komedija, poznate ličnosti i UFC borbe. Prošle godine otvorena je platforma OFTV u sklopu OnlyFansa za striming kao mesto koje bi sadržalo profesionalniji sadržaj.
Izvori za Axios takođe kažu da je OnlyFans nedavno angažovao kompaniju za regrutovanje rukovodilaca, da joj pomogne da se proširi u periodu dok istražuje mogućnosti za izlazak na berzu.
Prema internom izveštaju sastavljenom krajem marta 2021. godine, koji je dobio Axios, kompanija je očekivala 1,2 milijarde dolara prihoda u 2021. godini i 2,5 milijardi dolara prihoda u 2022. godini, ali nije poznato da li su ta predviđanja ostvarena.