Žitelje Beograda će za mesec do mesec i po dana, pored domaćih vozača, u javnom prevozu početi da prevoze i strani državljani, saznaje „Politika“ od privatnih prevoznika.
Kako je rečeno Politici, u toku su „ozbiljni pregovori o upošljavanju stranih šofera“ iz nekoliko različitih zemalja.
Razlog je, kako se navodi, dugogodišnji problem odlaska domaćih vozača,
Kako bi se popunila upražnjena mesta i da bi prevoz nastavio da funkcioniše nesmetano, ovaj korak je „bio neminovan“, tvrde prevoznici.
Oni očekuju pomoć države u „ubrzavanju procesa integracije stranih vozača“, koji će svakako za rad za srpskim volanom morati da imaju sve dozvole i znanja kao i naši vozači.
Ako sve bude teklo kako prevoznici očekuju, strani šoferi će biti uposleni u toku važenja letnjeg reda vožnje, koji je u subotu stupio na snagu, a koji podrazumeva od 20 do 25 odsto manje vozila.
Za vikend je počeo da se primenjuje letnji red, ali radni dani su realniji pokazatelj kakvo je stanje u prevozu, dodaju prevoznici.
Za promociju javnog prevoza Beograd planira da potroši 75 miliona dinara
Beograd izdvaja još 87 miliona za reklamiranje prevozaPrevoznici čekaju korekciju cene usluge
Prevoznici koji učestvuju u javnom gradskom saobraćaju podneli su zahtev za povećanje cene svojih usluga koja se, po ugovoru koji imaju s gradskom upravom, može uskladiti i korigovati dva puta godišnje ukoliko se za to steknu uslovi.
Кako kažu prevoznici s kojima je Politika razgovarala, cene njihovih troškova već duže rastu, naročito cena goriva.
Povećanje cene koje traže prevoznici nije poskupljenje karte za putnike, već „uvećanje cene prevoza po pređenom kilometru“.