Svet

06.07.2022. 16:55

Financial Times, TechCrunch+

Autor: Nova Ekonomija

TikTok odlaže planove za prelazak na e-trgovinu

Foto: Pixabay

Svet

06.07.2022. 16:55

TikTok je navodno odustao od planova da proširi svoje poslovanje kroz inicijativu „TikTok Shop“ za e-trgovinu uživo, planiranu u Sjedinjenim Američkim Državama i delovima Evrope, navodi Fajnenšl tajms

TikTok je prošle godine pokrenuo svoju prodavnicu u Ujedinjenom Kraljevstvu, svoje prvo tržište van Azije, omogućavajući kompanijama i uticajnim osobama da prodaju proizvode u realnoom vremenu, međutim, ovaj poduhvat se sa teškoćama da stekne naklonost potrošača.

Kompanija je navodno planirala da pokrene TikTok Shop u Nemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji u prvoj polovini ove godine, a zatim i u SAD drugom polovinom ove godine.

Osobe upoznate sa problemom rekle su za Fajnenšel tajms da su planovi proširenja napušteni nakon što su uticajni ljudi napustili projekat u Velikoj Britaniji, i da poduhvat nije uspeo da pridobije naklonost korisnika. 

Zaposleni u TikTok-u rekao je da je opšta svest i usvajanje potrošača i dalje niska u Ujedinjenom Kraljevstvu, jer su mnogi TikTok Shop strimovi uživo ostvarili slabu prodaju, uprkos naporima da se podstaknu brendovi i influenseri prodaju preko aplikacije.

Kompanija je istakla da nema nikakve trenutne planove da proširi ovaj vid poslovanja na druge države, i da je fokusiran na to da TikTok Shop bude uspešan u Velikoj Britaniji.

Kupovina uživo postaje sve popularnija u Aziji, a posebno u Kini, pošto je matična kompanija TikToka ByteDance zabeležila tri puta veću prodaju na Douyinu, kineskoj verziji TikTok-a.

TikTokeri zarađuju više od direktora svetskih kompanija
Tviter isprobava duži format objava do 2.500 reči
Evropsko tržište smartfona opalo za 12 odsto

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.