TikTok je navodno odustao od planova da proširi svoje poslovanje kroz inicijativu „TikTok Shop“ za e-trgovinu uživo, planiranu u Sjedinjenim Američkim Državama i delovima Evrope, navodi Fajnenšl tajms.
TikTok je prošle godine pokrenuo svoju prodavnicu u Ujedinjenom Kraljevstvu, svoje prvo tržište van Azije, omogućavajući kompanijama i uticajnim osobama da prodaju proizvode u realnoom vremenu, međutim, ovaj poduhvat se sa teškoćama da stekne naklonost potrošača.
Kompanija je navodno planirala da pokrene TikTok Shop u Nemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji u prvoj polovini ove godine, a zatim i u SAD drugom polovinom ove godine.
Osobe upoznate sa problemom rekle su za Fajnenšel tajms da su planovi proširenja napušteni nakon što su uticajni ljudi napustili projekat u Velikoj Britaniji, i da poduhvat nije uspeo da pridobije naklonost korisnika.
Zaposleni u TikTok-u rekao je da je opšta svest i usvajanje potrošača i dalje niska u Ujedinjenom Kraljevstvu, jer su mnogi TikTok Shop strimovi uživo ostvarili slabu prodaju, uprkos naporima da se podstaknu brendovi i influenseri prodaju preko aplikacije.
Kompanija je istakla da nema nikakve trenutne planove da proširi ovaj vid poslovanja na druge države, i da je fokusiran na to da TikTok Shop bude uspešan u Velikoj Britaniji.
Kupovina uživo postaje sve popularnija u Aziji, a posebno u Kini, pošto je matična kompanija TikToka ByteDance zabeležila tri puta veću prodaju na Douyinu, kineskoj verziji TikTok-a.
TikTokeri zarađuju više od direktora svetskih kompanija
Tviter isprobava duži format objava do 2.500 reči
Evropsko tržište smartfona opalo za 12 odsto