Kompanija Lidl Srbija u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac projektom koji osnažuje žensko preduzetništvo u Srbiji u svoj asortiman uvrstili su proizvode malih firmi iz naše zemlje.
Pobednice konkursa „Snažne. Hrabre. Važne“, odnosno preduzetnice čije se firme bave proizvodnjom najrazličitijih proizvoda, imaju mogućnost da iste prodaju na policama Lidl supermarketa širom Srbije.
Predstavljanje rezultata konkursa kompanije Lidl Srbija i Fondacije Ana i Vlade Divac, foto: Nova ekonomija, Dimitrije Gašić
Od kozmetike, preko hrane, napitaka i drugih proizvoda, a neke od njih imamo prilike tek sada da koristimo, kada lako i jednostavno možemo da dođemo do njih – u Lidlu, u Lidlu.
Jelena Todorović po zanimanju je farmaceutkinja i proizvodnjom kozmetike bavi se od 1993. godine. Nedavno je na tržište plasirala i novu liniju proizvoda – Laura cosmetic line. I taman kada je, zbog loše situacije na tržištu, razmišljala da odustane od svega i zatvori firmu, čula je za Lidlov konkurs.
„Sve je došlo u pravom trenutku, bila sam na korak od odustajanja. Ovaj projekat za moju firmu koja za sada ima petoro zaposlenih značajan je jer rešava važan problem – distribuciju do krajnjih kupaca. Očekujem uspeh jer moji proizvodi daleko su vidljiviji otkad su na policama u Lidlu,“ kaže za Novu ekonomiju Jelena Todorović.
Na održanim panelima u hotelu Mona u Beogradu, svoje iskustvo podelile su pobednice konkursa, a tom prilikom predstavljeni su i postignuti rezultati.
U Srbiji je četiri od pet lokalnih samouprava upoznato sa konceptom pametnog grada, i najčešće ga povezuju sa upotrebom savremenih tehnologija i inovacija sa ciljem unapređenja kvaliteta života građana, poka...
Rok za prijavu za učešće u Programu podrške privrednim društvima za usvajanje principa poslovanja Razvojne agencije Srbije (RAS) je produžen i trajaće do utroška sredstava ili do 30. septembra ove godine.
...
Regionalna konferencija o energetici, Beogradski energetski forum, biće održana 13. i 14. maja 2024. godine u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.
Na dvodnevnoj konferenciji u organizaciji portala Balkan Green...
Jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u svetu francuski Carrefour dolazi u Srbiju, saznaje portal Retail Srbija.
Filijala Carrefoura u Grčkoj potpisala je ekskluzivna prava za zastupanje Carrefoura i na sr...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok