
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
Prethodno je podnet zahtev za zaštitu prava, ali je u međuvremenu podnosilac odustao od zahteva.

Posao održavanja sistema za naplatu putarine u naredne tri godine dodeljen je firmama Orion telekom i Kapsch trafficcom, sa podizvođačima Orion e mobility, Institut „Mihajlo Pupin“ i „Networking team“.
Grupa ponuđača je ponudila ukupnog ukupnu cenu radnog sata stručnih radnika od 8.890 dinara, piše u ugovoru o dodeli javne nabavke.
Cena radnog sata stručnog radnika sa srednjom stručnom spremom (ili visoko kvalifikovanog radnika) je 2.050 dinara bez PDV-a, cena radnog sata radnika sa visokom stručnom spremom, kao i administatora sistema je 3.420 dinara bez PDV-a.
Putevi Srbije su prilikom raspisivanja javne nabavke naveli da je njena procenjena vrednost 1,5 milijardi dinara.
Postupak za održavanje naplate sistema za održavanje putarine je prethodno bio suspendovan zbog podnetog zahteva za zaštitu prava, ali je nastavljen jer je u međuvremenu podnosilac zahteva „odustao od zahteva za zaštitu prava“.
Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki je nakon toga donela rešenje kojim je obustavila postupak zaštite prava.
Putevi su krajem oktobra oglasili tender za održavanje opreme i softvera na naplatnim stanicama koje se nalaze na deonicama autoputeva: Beograd – Niš – Preševo, Niš – Dimitrovgrad, Šimanovci – Šid, Stara Pazova – Subotica, Obrenovac – Preljina – Požega i Pojate – Preljina (Moravski koridor).
Održavanje sistema, kako piše u tehničkoj specifikaciji, obuhvata preventivno i korektivno održavanje.
Preventivno održavanje obavljaće se dnevnim obilaskom naplatnih stanica i obuhvata podešavanje, podmazivanje i eventualnu zamenu elemenata za koje se procenjuje da će otkazati.
Кorektivno održavanje se obavlja putem zamene sklopova i kompletnih delova, a zatim njihovu popravku u radionici, piše u tehničoj specifikaciji.
Održavanje sistema za naplatu putarine do sada su radili Intitut „Mihajlo Pupin“ i Institut Mihajlo Pupin – Automatika.
Tada je cena radnih sati stručnih radnika bila 10.007, 05 dinara.
„Ugovorena cena radnog sata stručnog radnika na izvršenju specificiranih radova, bez poreza na dodatnu vrednost, iznosi 2.071,36 dinara za sat rada stručnog radnika sa SSS ili VКV odnosno 3.450,30 dinara za sat rada stručnog radnika sa VSS, kao i 4.485,40 dinara za sat rada administratora sistema“, pisalo je u odluci o zaključenom ugovoru iz 2019. godine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE