Smoki, Najlepše želje, Cedevita i Grand kafa prednjače u rastu Atlantic grupe u prvom kvartalu ove godine.
Naime, najveći rast od 34 odsto ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najlepše želje.
Sledi ga SPP „Piće“ s nosećim brendom Cedevita i rastom od 23,8 odsto, te SPP Kafa, s brendovima Barcaffe i Grand kafa i rastom od 14,5 posto.
Među distribucijskim područjima prednjače Srbija s rastom od 24 odsto i Hrvatska s rastom od 20 odsto.
Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine zabeležila prihod od prodaje u iznosu od 215,6 miliona evra, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 16,8 posto, navodi se u saopštenju kompanije.
U saopštenju se navodi da je, pod uticajem značajnih poskupljenja u širokom spektru poslovnih aktivnosti, dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena za 12,2 posto i da iznosi 20,9 miliona evra, dok je neto dobit u prva tri meseca smanjena za 20,4 posto i iznosi 9,6 miliona evra.
Prema rečima predsednika Uprave Atlantic Grupe Emila Tadešija, cene sirovina i materijala za pakovanje, logističkih i drugih usluga i energenata su i dalje na visokim nivoima što je uticalo na profitabilnost – pad profitabilnosti delimično je ublažen optimizovanjem internih resursa i povećanjem prodajnih cena proizvoda.
„Uz snagu naših brendova i ljudi, operativnu učinkovitost, te uz ulaganja u digitalizaciju, modernizaciju i održivost poslovanja spremni smo za dalji rast”, rekao je on.
Svi smo mi Stiv Džobs ili nastojimo biti