2021

28.10.2021. 14:09

dm drogerie markt

Autor: Nova Ekonomija

dm samo jednom mesecu donirao 10,2 miliona dinara zajednici

 Jedna od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji, lanac dm drogerie markt, nastavlja da sprovodi tradicionalne kampanje podrške najrazličitijim društvenim grupama, ali i da pokreće nove poduhvate usmerene na izgrad...

dm drogerie markt

2021

28.10.2021. 14:09

 Jedna od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji, lanac dm drogerie markt, nastavlja da sprovodi tradicionalne kampanje podrške najrazličitijim društvenim grupama, ali i da pokreće nove poduhvate usmerene na izgradnju srećnije zajednice. Tako je, u roku od samo mesec dana, dm uputio 10,22 miliona dinara različitim udruženjima i organizacijama. 

Svaka nova drogerija – jedna donacija za zajednicu

Drogerijiski lanac kroz svako otvaranje i reotvaranje drogerija u okviru tradicionalne akcije „humanitarni sat“ donira sredstva kao vid podrške okruženju u kojem posluje. Kompanija je tako otvorila tri nove prodavnice i renovirala tri postojeće na već poznatim lokacijama i tim povodom uputila robu u vrednosti od ukupno šest miliona dinara različitim ustanovama i udruženjima. Roba u iznosu od po milion dinara donirana je Domu za decu i omladinu ometenu u razvoju „Veternik“, Školi za osnovno i srednje obrazovanje „Mladost“ u Pirotu, Školi za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“ u Zemunu, zatim Udruženju paraplegičara i kvadriplegičara „Kraguj“ iz Kragujevca, Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka – NURDOR, kao i Opštoj bolnici „Vršac“.

Nove drogerije kupci mogu da posete u Cara Lazara 11 u Futogu, u Puls Shopping Parku u Pirotu, kao i u Zemunu na adresi 22. oktobra 7, koja je ujedno 113. otvorena dm prodavnica. Dve renovirane dm prodavnice su na već poznatim adresama – Doktora Zorana Đinđića 13 u Kragujevcu, Trg Majke Jevrosime 21 u Novom Sadu i reotvorena drogerija sa promenjenom lokacijom koju sada kupci mogu da posete na Trgu pobede 7 u Vršcu. 

Da ne bude gladnih: dm u kampanji za spas hrane

Ove jeseni, dm se priključio i kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ u saradnji sa Bankom hrane, uputivši robnu donaciju u vrednosti od dva miliona dinara. Plemenit cilj da se prikupi hrana za više stotina hiljada gladnih građana Srbije okupio je i ostale brojne nevladine organizacije, kompanije i medijske kuće koje su udruženo donirale namirnice. 

„Kompanija dm uspešno posluje na teritoriji Srbije skoro 18 godina, a mi se konstantno trudimo da zajednici uzvratimo na dugogodišnjem poverenju tako što pokrećemo brojne humanitarne akcije i društveno odgovorne projekte kroz koje doprinosimo konkretnim promenama. Drogerijski lanac će da nastavi sa humanitarnim akcijama vodeći se porukom „Čovek u centru poslovanja“, rekla je Svetlana Jovanović-Mitić, menadžerka marketinga u kompaniji dm drogerie markt Srbija.

Tradicionalna podrška sigurnim kućama 

Ovaj period jesenjeg darivanja dm je zaokružio robnom donacijom sigurnim kućama Srbije u cilju pružanja pomoći i podrške žrtvama porodičnog nasilja. Donirane su namirnice široke potrošnje u ukupnoj vrednosti od 2,22 miliona dinara i to sigurnim kućama u Beogradu, Novom Sadu, Somboru i Nišu, dok se u narednim mesecima nastavlja donacija i drugim sigurnim kućama u zemlji. 

U još jednoj uspešnoj godini, dm nastavlja da širi svoju mrežu poslovanja i vezu sa kupcima u brojnim gradovima Srbije, uz poseban akcenat na filantropske aktivnosti. Iz kompanije poručuju da će da nastave da neguju poslovnu filozofiju zasnovanu na humanim principima i kontinuiranom investiranju u društveno-ekonomski razvoj zemlje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.