2021

08.06.2021. 12:54

PepsiCo

Autor: Nova Ekonomija

Doniran prvi set golova u okviru kampanje „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“

PepsiCo

2021

08.06.2021. 12:54

Uručenjem seta golova za mali fudbal Drugoj ekonomskoj školi u Beogradu i zvanično je počela društveno-odgovorna kampanja „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“. Ovo je prva od ukupno 521 srednje škole u Srbiji, koje će dobiti setove golova za mali fudbal. Donacija se realizuje uz podršku  Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, a zvanični ambasadori kampanje su proslavljeni fudbalski reprezentativac i kapiten reprezentacije Srbije, Dušan Tadić, kao i popularni sportski novinar Aleksandar Stojanović. 

Ovim povodom generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan simbolično je uručio set golova Dejanu Nediću, direktoru Druge ekonomske škole, čime je zvanično otvorena sezona asistencija i šutiranja na gol.

Kampanja „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“ predstavlja nameru brenda da motiviše mlade ljude u Srbiji da menjaju svoj stil života i poručuje da nikada nije dovoljno rano usvajati zdrave životne navike. Donacija malih golova svim srednjim školama u Srbiji za cilj ima podsticanje mladih da se bave fizičkom aktivnošću, kao i da razvijaju sportski i timski duh.  

„Mladi se danas nalaze pred velikim izazovom kako da uspostave ravnotežu između brojnih obaveza i mladalačkog života. Zato se radujemo što im možemo pružiti podršku da se bave sportskom aktivnošću i prihvate zdrav životni stil“, izjavio je Nuno Pinto Leite, generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan i dodao: „Pored ulaganja u proizvodne pogone, proširenju porfolia i nove proizvodne linije, naš zadatak je i da jačamo lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo. To upravo i činimo realizacijom društveno odgovornih kampanja kao što je ova koja je ujedno i jedna u  nizu aktivnosti koje sprovodimo u pogledu pružanja podrške mladima“.

Chipsy donira golove svim srednjim školama u Srbiji

Amabasador kampanje, sportski novinar, Aca Stojanović prilikom uručenja donacije istakao je važnost bavljenja sportom u srednjoškolskom uzrastu i izrazio zahvalnost što je odabran kao predstavnik projekta nacionalnog karaktera koji doprinosi boljitku čitavog našeg društva.   

Direktor Druge ekonomske škole, Dejan Nedić, izrazio je veliku zahvalnost povodom uručenja donacije i na tome što je kompanija odabrala baš Drugu ekonomsku školu da bude prva kojoj će biti doniran set golova za mali fudbal.

Nakon uručenja prve donacije, brend Chipsy nastaviće sa uručenjem donacija svim ostalim srednjim školama na teritoriji Republike Srbije, kao i u regionu. Srednjoškolci iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Republike Srpske imaće takođe prilike da usvršavaju svoje sportske veštine i razvijaju svoj timski duh. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.