2021

04.03.2021. 14:28

L'Oreal

Autor: Nova Ekonomija

Transparentnost, bezbednost i zelena nauka

U okviru kontinuirane posvećenosti da potrošačima uvek nudi sve efikasnije i bezbednije proizvode koji ne ugrožavaju životnu sredinu L’Oréal se obavezuje na važnu transformaciju odeljenja Istraživanja & Inovacija kroz us...

L'Oreal

2021

04.03.2021. 14:28

U okviru kontinuirane posvećenosti da potrošačima uvek nudi sve efikasnije i bezbednije proizvode koji ne ugrožavaju životnu sredinu L’Oréal se obavezuje na važnu transformaciju odeljenja Istraživanja & Inovacija kroz usvajanje pristupa „Zelene nauke“ (Bionauke). Do 2030. godine, 95% sastojaka koji se koriste u L’Oréal proizvodima biće iz obnovljivih biljnih izvora, široko dostupnih minerala ili iz cirkularnih procesa, a 100% formula će biti neškodljivo za vodenu sredinu. 

Ovaj potez dolazi u trenutku kada je zaštita planete apsolutno neophodna, a pandemija Covid-19 podstiče povećanu potražnju za proizvodima koji su istovremeno i dobri za zdravlje i bezbedni za životnu sredinu. Upravo u tom kontekstu, L’Oréal otvara novo poglavlje u istraživanju i inovacijama, čineći prirodu pokretačkom snagom u kreiranju obnovljivih alternativa za sastojke na bazi nafte.

Grupa će se oslanjati na nedavni napredak kroz Zelenu nauku kako bi, kroz najsavremenije tehnološke procese, obezbedila održivi uzgoj sastojaka i iskoristila ono najbolje što priroda nudi. Već do 2020. godine, 80% sirovina koje se koriste u okviru Grupe bilo je lako biorazgradivo, 59% obnovljivo, a 34% prirodno ili prirodnog porekla, dok je 29% sastojaka koji se koriste u L’Oréal formulama razvijeno prema principima Zelene hemije.1

Prema rečima Nicolasa Hieronimusa, zamenika izvršnog direktora kompanije L’Oréal, zaduženog za Divizije i budućeg CEO-a kompanije: „Sa Zelenom naukom ulazimo u novo poglavlje L’Oréalovih Istraživanja & Inovacija, koji su ključna pokretačka snaga kompanije od njenog osnivanja. Naša ambicija je da do 2030. godine budemo u mogućnosti da ženama i muškarcima širom sveta ponudimo sve efikasniju, bezbednu kozmetiku koja ne ugrožava životnu sredinu.“

Da bi postigao ovu tranziciju, L’Oréal je objedinio sve svoje resurse u Zelenoj nauci, uključujući nedavni napredak u agronomiji, zajedno sa novim dostignućima u biotehnologiji, Zelenoj hemiji, nauci o formulacijama i alatima za modeliranje. Takođe, Grupa gradi niz strateških partnerstava sa univerzitetima, start-upovima i sopstvenim dobavljačima sirovina.

Barbara Lavernos, direktorica istraživanja, inovacija i tehnologije, naglašava: „Zahvaljujući Zelenoj nauci smo u mogućnosti da prihvatimo ovaj ambiciozni naučni i tehnički izazov. Pristup zasnovan na cirkularnoj ekonomiji će nam omogućiti da dostignemo nove nivoe performansi i otkrijemo nove i jedinstvene kozmetičke benefite, bez ugrožavanja kvaliteta ili bezbednosti, a sve u službi lepote koja poštuje planetu.“

Rastuća transparentnost u cilju osnaživanja donošenja odgovornih potrošačkih odluka  

L’Oréal ostaje posvećen transparentnoj komunikaciji. Grupa nastavlja sa pokretanjem novih inicijativa usmerenih na dalje unapređivanje kvaliteta informacija i dijaloga sa potrošačima, kako bi ih osnažila da donose odluke koje odražavaju njihove vrednosti.

L’Oréal doprinosi povećanju transparentnosti putem svoje veb stranice „U našim proizvodima“ (Inside Our Products). Pokrenut u martu 2019. godine, sajt odgovara na pitanja javnosti o sastojcima koji se koriste u formulama i sastavu svojih proizvoda. Platforma pokriva skoro 1.000 sastojaka i trenutno je dostupna u 45 zemalja na osam jezika (francuski/engleski/kineski/nemački/španski/italijanski/ruski/portugalski). Zasnovan na naučnim postignućima, ovaj sadržaj se postepeno objavljuje na veb lokacijama vodećih brendova Grupe (L’Oréal Paris, Garnier, La Roche-Posay, Maybelline, Redken, Essie, Kérastase, Yves Saint Laurent…).

Takođe, u junu 2020. godine u okviru programa održivog razvoja kompanije „L’Oréal za budućnost“ (L’Oréal for the Future) pokrenuta je informativna kampanja koja naglašava uticaj kozmetičkih proizvoda na životnu sredinu i društvo. Inicijativa se, zajedno sa brendom Garnier, primenjuje širom sveta i postepeno će obuhvatiti sve brendove Grupe. 

Kontinuirano unapređenje bezbednosti za potrošače i životnu sredinu

Bezbednost i potencijalni uticaj naših proizvoda na životnu sredinu su u središtu aktivnosti L’Oréala. 

Grupa je, stvaranjem rekonstruisanih modela kože za procenu bezbednosti proizvoda, bila predvodnik u uvođenju alternativa testiranju na životinjama. L’Oréal je prestao da testira svoje proizvode na životinjama 1989. godine, 14 godina pre nego što je takva praksa zabranjena. Grupa je takođe preduzela korake na podizanju svesti o ovim alternativnim metodama u Kini, gde su vlasti 2014. zaustavile testiranje na životinjama za „nefunkcionalnu“ kozmetiku domaće proizvodnje. Postepeni napredak je u toku: ove godine vlada je takođe odustala i od svog zahteva da se takva kozmetika koja se uvozi iz inostranstva testira na životinjama, uz sertifikat koji dokazuje usklađenost sa dobrom proizvodnom praksom.

L’Oréal nastavlja da unapređuje ekološki profil svojih formula. 1995. godine osnovao je istraživačku laboratoriju za merenje i modeliranje uticaja svojih proizvoda na ekosisteme (vodu i tlo) i biodiverzitet. U okviru programa L’Oréal za budućnost, cilj Grupe je da do 2030. godine obezbedi da 95% sastojaka dolazi iz bio izvora, široko dostupnih minerala ili cirkularnih procesa, kao i da se 100% formula procenjuje pomoću platforme za testiranje uticaja na životnu sredinu kako bi se osiguralo da ne ugrožavaju diverzitet obalnih i slatkovodnih ekosistema. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.