2021

27.05.2021. 13:23

Coca-Cola

Autor: Nova Ekonomija

Više od 500 učesnika na dvodnevnom vebinaru „Pokreni znanje za samopuzdanje“

U okviru programa Coca-Cola podrška mladima, održan je dvodnevni online vebinar pod nazivom „Pokreni znanje za samopuzdanje“ čime, petu godinu za redom, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokazuje privrženost profesionalnom osnaživ...

Coca-Cola

2021

27.05.2021. 13:23

U okviru programa Coca-Cola podrška mladima, održan je dvodnevni online vebinar pod nazivom „Pokreni znanje za samopuzdanje“ čime, petu godinu za redom, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokazuje privrženost profesionalnom osnaživanju mladih. Tokom dvodnevnog festivala znanja, svoja poslovna iskustva, ali i korisne smernice u razvoju karijere, podelili su vrhunski stručnjaci iz brojnih oblasti, a čulo ih je više od 500 mladih ljudi, koliko je učestvovalo na vebinaru.

Osim inspirativnih predavača iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija Dragane Bojić, eksperta za učenje i razvoj i Bojane Bolović, eksperta za akviziciju i razvoj talenata, mladi su imali priliku da prate i predavanja Aleksandra Grašića, osnivača online Excel kursa „Microsoft Excel od početnog do naprednog nivoa na praktičnim primerima” i Vladimira Popovića, osnivača Epic CV-ja koji su objasnili važnost prvog utiska i neophodnih znanja u procesu pronalaska posla. O izgradnji samopouzdanja i autentičnosti, govorile su psihološkinja Mia Popić i profesionalni kouč Stella Karl Ćosić. O svom razvojnom putu govorili su i poznata blogerka Anastasija Grujić i popularni glumac Ammar Mešić, a učesnici su mogli da uživaju i uz interesantan muzički performans koji je specijalno za ovu priliku pripremila DJ Dada Selectah

Nina Elezović, direktorka sektora za odnose sa javnošću i komunikacije, Coca-Cola HBC Srbija, istakla je da ovaj vebinar predstavlja još jedan značajan događaj u okviru platforme Coca-Cola mladima, kojim predstavnici kompanije žele da podstaknu mlade ljude da se izbore za posao koji vole, ali i da im pomognu na putu ličnog i profesionalnog razvoja.

„Kroz platformu Coca-Cola mladima, do sada je osnaženo više od 4000 nezaposlenih mladih ljudi, a posebno nam je drago što smo sa profesionalnom podrškom nastavili i tokom izazovnih vremena, u online izdanju. Kompanija pokazuje da zaista oseća realne potrebe zajednice u kojoj posluje i radi na stvaranju boljeg i prosperitetnijeg društva zasnovanog na obrazovanim mladim ljudima spremnim da uče i napreduju. I tokom trajanja pandemije, nismo odustali od edukacije iz oblasti komunikacija, ličnog razvoja, interakcije i umrežavanja, kao i mnogih drugih”, rekla je Nina Elezović.

Dragana Bojić, ekspert za učenje i razvoj u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, izjavila je tokom svog predavanja da mladi ljudi koji rade na sebi, znatno brže pronađu prvu poslovnu priliku. O tome je govorila i Bojana Bolović, ekspert za akviziciju i razvoj talenata u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija. Naglasila je da idealan kandidat ne mora biti osoba bogatog radnog iskustva, već treba da potencijalnog poslodavca ubedi u lične kvalitete i potencijal. 

Mia Popić, psiholog i terapeut, naglasila je da znanje zaista dovodi do većeg samopouzdanja, kao što govori i naziv vebinara, što je od presudnog značaja za mlade koji žele da naprave prve ozbiljne korake u svojoj karijeri. I Stella Karl Ćosić, profesionalni kouč i motivator, naglasila je značaj edukacije, napominjući da svako treba da zadrži svoju radoznalost i autentičnost tokom procesa.

Od Vladimira Popovića, osnivača Epic CV-ja, učesnici su mogli da saznaju kako da napišu najbolji mogući CV, a od Aleksandra Grašića, osnivača online kursa „Microsoft Excel od početnog do naprednog nivoa na praktičnim primerima”, dobili su praktične savete za rešavanje zadataka u Excel-u. Zahvaljujući ovim predavanjima, učesnicima su u startu povećane šanse za zaposlenje.

Mladi su takođe imali priliku i da vide i čuju više o karijernom putu dvoje popularnih mladih ljudi – blogerke Anastasije Grujić i glumca Ammara Mešića, koji su sa učesnicima rado podelili svoja iskustva kada je reč o razvoju karijere i radu na ličnom razvoju.

Srbija i SAD 20 godina kasnije – Povećano interesovanje američkih tehnoloških kompanija

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.