2021

29.04.2021. 11:16

dm drogerie markt

Autor: Nova Ekonomija

Zahvaljujući projektu „Zasadi drvo“, Srbija bogatija za 153.000 stabala

dm drogerie markt

2021

29.04.2021. 11:16

 Sadnjom u Kraljevu uspešno je završen drugi ciklus projekta „Zasadi drvo“, a Srbija je bogatija za više od 153.000 stabala od kada je akcija pokrenuta 2019. godine.

Kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt zajedno sa institucionalnim partnerima: Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokret gorana Srbije, Privredna komora Srbije, Botanička bašta „Jevremovac“, Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu, zahvaljuju svima koji su učestvovali jer je to, kako kažu, uspeh svih nas, a za dobrobit zemlje u kojoj živimo. 

„Ponosni smo jer smo postigli mnogo, ne samo po broju posađenih sadnica i stotinama kilograma prikupljenog semena već i na podizanju svesti o važnosti ove teme i odgovornosti svakog pojedinca. Verujemo da smo uz pomoć naših zaposlenih i građana volontera pokrenuli jednu novu energiju i primerom pokazali da ni teška godina prepuna različitih izazova, kakva je bila godina iza nas, nije prepreka za ostvarenje pravih ciljeva. 

Svi smo svakim danom svesniji značaja prirode i njene važnosti za život ljudi i čini se da smo sve spremniji da i sami damo doprinos, što je izuzetno važno. Iza nas su godine nemarnog ponašanja i biće potrebno mnogo vremena, truda i rada kako bismo postigli pozitivne rezultate. Zato nastavljamo dalje s projektom Zasadi drvo. Posla je mnogo, a mi apelujemo da treba uvek da se ponašamo odgovorno prema prirodi, jer bez nje nema budućnosti“, izjavila je Ana Aleksić iz menadžmenta kompanije Adria Media Group.

„Kompanija dm neguje dugogodišnju ekološku tradiciju, koja proističe iz filozofije poslovanja zasnovane na održivom razvoju. Mnogobrojnim aktivnostima i projektima u ovoj oblasti nastavljamo da razvijamo svest o značaju zaštite životne sredine. Projekat `Zasadi drvo` je nešto na šta smo posebno ponosni jer pokazuje našu požrtvovanost i angažovanost u ovom segmentu. Pokrenuli smo ga u trenutku kad nam je priroda poručila da od nas očekuje nešto zauzvrat. Najveći doprinos vidimo u tome što smo podstakli i druge kompanije, ali i pojedince da započnu slične inicijative i učestvuju u pošumljavanju naše lepe Srbije. Posebnu zahvalnost dugujemo našim zaposlenima, koji su pokazali izuzetnu privrženost ovom projektu, kao i mnogobrojnim volonterima koji su se priključili akcijama sadnje. Izvanredni rezultati projekta `Zasadi drvo` svedoče koliko toga zajedno možemo da postignemo i doprinesemo da naša zemlja bude zelenije i lepše mesto za život“, izjavio je Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija i Severna Makedonija.

Ovo je zeleno svetlo za sve buduće poduhvate, a `Zasadi drvo` nastavlja svoju akciju. Vidimo se uskoro na novim lokacijama,  s novim temama o značaju očuvanja prirode za zdraviju sadašnjost i budućnost, koju sada zajedno kreiramo za sve buduće generacije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.