U Beogradu je osvanuo mural koji slavi Majku prirodu i promoviše principe održivog razvoja. Na prostoru između ulica Prote Mateje i Braće Nedića na Vračaru, ova živopisna kompozicija, oslikana na fasadi zgrade, prikazuje drvo života čije krošnje nose simbole zdravlja, reciklaže, zajedništva i energije, odnosno vrednosti koje čine osnovu ekološke svesti i odgovornog ponašanja. U pozadini se prostiru motivi prirode, kuća i vetroturbine, koji simbolizuju harmoniju između čoveka i okruženja.
„Želeli smo da kroz umetnost pokažemo koliko smo povezani sa prirodom i koliko je važno da je čuvamo. Svaka boja i simbol na muralu nosi neku poruku. Zdravlje, energija, zajedništvo i reciklaža su temelj održivog sveta“, poručila je umetnica TKV, autorka murala.
Inicijator projekta je kompanija Hemofarm, koja već godinama promoviše principe održivog razvoja i odgovornog poslovanja.
„Naša misija je da inspirišemo ljude da prepoznaju svoju ulogu u očuvanju prirode. Ovaj mural je podsetnik da zdravlje čoveka i zdravlje planete idu ruku pod ruku“, poručuju iz Hemofarma.
Ovaj projekat ne samo što je oplemenio urbani prostor u centru grada, već i inspiriše prolaznike da razmisle o svojim navikama i doprinosu očuvanju životne sredine. Beograd je dobio mural koji spaja umetnost i aktivizam, šaljući snažnu poruku da je priroda zajednički dom svih građana i da je zato svi moraju čuvati.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.