Održivost

28.06.2023. 15:33

Promo

Autor: Nova Ekonomija

Bezbedan provod je najbolji provod – Tuborg iznenadio Beograđane za vikend

Foto: Promo

Održivost

28.06.2023. 15:33

Na petom po redu Belgrade Music Week festivalu, omiljeni pivski brend ljubitelja dobre muzike i zabave, Tuborg, i ovog puta se potrudio da posetiocima festivala ponudi bezbedan povratak kući, u okviru svoje već poznate kampanje „Kad me vozi ne vozim“. 

 

Kao jedan od sponzora ovog festivala, Tuborg ICE je određenom broju posetilaca podelio besplatne taksi vaučere kojima je obezbedio njihov bezbedan povratak kući.

 

Dobitnici vaučera bili su posetioci koji su tačno odgovorili na pitanja u kvizu, a  koji je sprovodio promo tim na samom događaju. Pored vaučera, bilo je tu i utešnih nagrada, a najveća nagrada je svakako podizanje svesti mladih ljudi o odgovornoj konzumaciji alkohola, koja je godinama unazad glavni cilj kampanje „ Kad me vozi ne vozim“ kroz različite brend aktivnosti.

 

Tuborg ICE je ove godine u promociji odgovorne konzumacije alkohola imao podršku dugogodišnjeg partnera Agencije za bezbednost u saobraćaju. Tako su posetioci festivala mogli da isprobaju i simulator vožnje u pijanom stanju.

 

Ova edukativna simulacija vožnje pod dejstvom alkohola upotrebom ‘pijanih naočara’, organizovana je sa ciljem da se posetioci koji konzumiraju alkohol na događaju uvere koliko se percepcija svesti tokom vožnje menja nakon upotrebe alkohola.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.