Kompanija Imlek – 70 godina stabilan partner zajednici u kojoj posluje
Kao lider na domaćem i regionalnom tržištu, kompanija Imlek postala je sinonim za društveno odgovorno poslovanje. Nastojanjem da ovaj segment svoje poslovne strategije kontinuirano sprovodi i unapređuje, Imlek na ovaj način opravdava dugogodiš...
Zaposleni kompanije Imlek obeležili Svetski dan zaštite životne sredine
Imlek svoje društveno važne projekte godinama unazad usmerava ka ugroženim kategorijama stanovništva, sa posebnim fokusom na najmlađe, promociji zdravog načina života, očuvanju životne sredine, kao i razvoju lokalne zajednice.
Permanentno ukazujući na značaj zdravog i izbalansiranog načina života i ishrane, u skladu sa misijom podizanja svesti roditelja i dece o značaju konzumacije mleka i mlečnih proizvoda, Imlek kontinuirano donira omiljene mlečne napitke i brojne korisne poklone domovima za decu, među kojima se posebno izdvaja brend Moja Kravica, kao simbol sigurnosti i detinjstva i zaštitnik porodičnih vrednosti i tradicije. U skladu sa svojom humanom misijom, Imlek bez izuzetka obeležava važne datume koji u fokus stavljaju najmlađe. Svetski dan deteta kompanija tradicionalno obeležava u cilju podsećanja na obaveze koje društvena zajednica ima prema najmlađima, kao i na aktuelne probleme sa kojima se deca suočavaju. Praznik koji kompanija sa radošću proslavlja uz najmlađe je Svetski dan mleka kada Imlek daruje omiljene Moja Kravica mlečne paketiće različitim dečjim ustanovama u zemlji. Iz godine u godinu, kompanija na Svetski dan školskog mleka podseća na važnost koju u školskom uzrastu ima konzumacija mleka za zdrav razvoj i rast. Nova godina, Uskrs, početak školske godine i mnogi drugi praznici uvek su povod da kompanija obraduje i pomogne još nekome.
Kompanija kontinuirano sarađuje i Sekretarijatom za socijalnu zaštitu grada Beograda, te je u proteklih godina obeležila Dečju nedelju zdravlja, kao i Svetski dan socijalne pravde, donirajući Prihvatilištu za decu Beograda i Prihvatilištu za odrasla i stara lica mlečne proizvode, kao i opremu za prevenciju pandemije. Dosledan svojoj tradiciji da uz lokalnu zajednicu bude kada je najteže, Imlek je tokom krize izazvanom pandemijom virusa COVID-19 postupao upravo u skladu sa svojom društveno odgovornom ulogom. Tom prilikom, više desetina tona mleka donirano je pacijentima i osoblju najvećih medicinskih centara u Republici Srbiji kao što su klinički centri Srbije, Vojvodine i Niša, ali i opštim bolnicama u Valjevu, Vršcu, Pančevu, Sremskoj Mitrovici, kao i GAK „Narodni front“, KBC „Dr Dragiša Mišović“, Zemunskoj bolnici i Crvenom krstu. Kompanija je takođe obezbedila i sredstva za nabavku sedam respiratora potrebnih za lečenje pacijenata i donirala značajne količine mlečnih proizvoda Banci hrane koja je dalje distribuirala robu najugroženijem stanovništvu – narodnim kuhinjama i udruženjima za socijalno ugrožene kategorije.
Zaposleni redovno obeležavaju Svetski dan zaštite životne sredine
Izuzetan značaj Imlek daje i poslovanju koje je u skladu sa etičkim i ekološkim standardima. Tako su se zaposleni Imleka ove godine priključili globalnoj akciji Evropske unije i Ministarstva zaštite životne sredine i sadnjom stabala i akcijom čišćenja više šetališta obeležili Svetski dan zaštite životne sredine. Prethodnih godina, zaposleni su povodom istog datuma uredili i oplemenili dvorište Instituta za majku i dete i u Imlekovoj fabrici u Padinskoj Skeli organizovali sadnju aromatičnog bilja, koje predstavlja neophodan resurs za život jedne od najugroženijih vrsta insekata – pčela. Internom i eksternom inicijativom pod nazivom „U balansu sa prirodom“, zaposleni kompanije su donirali kese i rukavice za čišćenje udruženju Ekološka disciplina. Poslujući po strogim ekološkim standardima, Imlek je prošle godine postao prvi domaći proizvođač u svojoj industriji koji koristi ambalažu biljnog porekla i time doprinosi očuvanju zdrave životne sredine.
Vodeći računa o unapređenju lokalne zajednice, Imlek je proteklih godina sa brendom Flert restauracijom klupa u Studentskom gradu studentima obezbedio mesto za predah od svakodnevnih obaveza. Pored toga, naglašavajući značaj bavljenja fizičkom aktivnošću, sa brendom Balans+ Imlek je postavio samouslužne stanice za bicikle u gradovima širom Srbije, dok je deci koja borave u vrtiću „Lastavica“ u Padinskoj Skeli, sagradio edukativni paviljon za učenje na otvorenom i mini zabavni park.
Društveno odgovorna aktivacija koju je kompanija Imlek ranije sprovodila, a koja je značajno uticala na razvoj lokalne zajednice, jeste projekat „Moja Kravica – Rasti srećno“ u okviru koje se najmlađima iz Novog Sada, Kruševca, Niša i Beograda obezbedilo srećno detinjstvo i lepše okruženje za igru i bezbrižno odrastanje. U ovoj akciji izgrađena su igrališta za decu svih uzrasta.
Praznik koji kompanija sa radošću proslavlja uz najmlađe je Svetski dan mleka kada Imlek daruje omiljene Moja Kravica mlečne paketiće različitim dečjim ustanovama u zemlji
Da je humana misija kompanije prožeta kroz svakog zaposlenog, dokazuje i činjenica da su i ove godine učestvovali na Unicefovom humanitarnom „Fair Play“ turniru koji je imao za cilj prikupljanje novca za unapređenje mentalnog zdravlja dece i mladih.
Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana školskog mlekaFoto: Imlek
Kompanija Imlek inače još od 1957. godine sarađuje sa Unicefom, putem brojnih uspešno realizovanih projekata i društveno korisnih akcija, kao što su „Škola bez nasilja“, priručnici za roditeljstvo „Pametne knjige za mame i tate“ i mnoge druge.
Apsolutni Šampion kvaliteta
Vodeći se misijom da obezbedi zdrave, ukusne i hranljive proizvode, Imlek otkupljuje mleko od više hiljada farmera-kooperanata iz celog regiona, kontinuirano radeći na unapređenju sistema upravljanja kvalitetom i boljem i zdravijem savremenom životu stanovnika Srbije. Tome svedoči i renomirano priznanje apsolutnog Šampiona kvaliteta Novosadskog poljoprivrednog sajma koje je pripalo Imleku ove godine i predstavlja još jednu potvrdu uspešnosti misije da potrošačima uvek ponudi visokokvalitetne proizvode.
Jelena Opačić, psiholog, Vladanka Pavlović, koordinatorka stručnog tima, Marija Malović, kompanija ImlekFoto: Imlek
Imlek je 2021. godine stekao žig Čuvarkuća, u okviru projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“, čime se potvrđuje vrhunski kvalitet, kao i domaće poreklo proizvoda. Učešćem u ovom projektu kompanija u kontinuitetu pruža i doprinos jačanju ekonomije Srbije, povećanju zaposlenosti i investicija, unapređenju konkurentnosti i imidža domaćih kompanija.
Imlek je prošle godine postao prvi domaći proizvođač u svojoj industriji koji koristi ambalažu biljnog porekla
Uslovi za rad po najvišim standardima
Znajući da su zaposleni srce kompanije i motor njenog razvoja, Imlek skoro 70 godina kreira pozitivnu i motivišuću atmosferu koja kontinuirano podstiče rast i razvoj svakog zaposlenog. Sa oko 1.000 ljudi koje zapošljava u Srbiji, veliku pažnju posvećuje kreiranju uslova za rad po najvišim standardima i unapređenjem postojećih profesionalnih kompetencija, ali i kreiranjem novih, Imlek pomaže svojim zaposlenima da budu ne samo u toku sa modernim načinom poslovanja, već i na čelu pozitivnih promena.
Stvaranjem poslovnog okruženja koje poštuje privatan život zaposlenih deluje podjednako stimulativno na njih, kao i na samog poslodavca. Počivajući na uverenju da zaposleni predstavljaju temelj rasta jedne kompanije, a da je porodica osnov društva, Imlek je osnovao solidarni fond koji se koristi za zaposlene i njihove porodice u slučajevima nezgoda i nesrećnih okolnosti.
Jedinstvenu i neraskidivu vezu sa zajednicom u kojoj posluje Imlek je uspostavio neprestano osluškujući potrebe društva i doslednošću u tradiciji da inicira i pomaže različite humanitarne aktivnosti.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
Danas je u Novom Sadu održana svečanost povodom završetka uspešne takmičarske sezone za mlade tenisere u organizaciji Vojvođanskog teniskog saveza. Ovaj poseban trenutak okupio je mlade teniske nade, njihove...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok