Ovogodišnji Svetski dan zaštite životne sredine Lidl obeležava zbiranjem rezultata brojnih akcija čišćenja otpada iz prirode koje su sprovedene tokom aprila i maja u sklopu projekta „Čisto iz ljubavi“.
Tokom trajanja projekta kompanija Lidl Srbija je prikupila i uklonila 20 tona otpada iz prirode, a akcije čišćenja sprovedene su u deset gradova u Srbiji, uz pomoć partnerske organizacije „Čepom do osmeha“ i devet lokalnih organizacija kojima je Lidl pružio finansijsku podršku, a koje su sa volonterima čistile svoje gradove i mesta.
„Već četvrtu godinu zaredom sprovodimo projekat „Čisto iz ljubavi“, a ovoga puta upravo je Svetski dan zaštite životne sredine povod da sumiramo rezultate i podsetimo zajednicu na značaj čuvanja prirode i njenih resursa. Zahvaljujemo se partnerima iz organizacije „Čepom do osmeha“, kao i svim našim kolegama koji su učestvovali u akcijama uklanjanja otpada iz prirode“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.
Lidl je projektom „Čisto iz ljubavi“ prikupio ukupno više od 20 tona otpada, uključujući PET ambalažu, metal, papir, staklo, ali i komunalni otpad. Skoro 5 tona reciklabilnog otpada poslato je na reciklažu.
Gradovi u kojima se čistilo su Ćuprija, Leskovac, Prokuplje, Kruševac, Kragujevac, Gornji Milanovac, Senta, Nova Pazova, Sombor i Zrenjanin, a u svim akcijama je učešće uzeo značajan broj članova nevladinih organizacija, udruženja građana i đaka osnovnih i srednjih škola.
U osam gradova su održane i edukativne radionice u kojima je učestvovalo preko 700 mališana, sa ciljem podizanja ekološke svesti kod mladih uz širenje empatije i solidarnosti prema osobama sa smetnjama u razvoju. Radionice je obeležila velika zainteresovanost dece, uz njihovo aktivno učešće.
„Pokazali smo da je umrežavanje moguće i da postoje ljudi u Srbiji koji zaista, čisto iz ljubavi, vode računa o životnoj sredini. Zato je sada posebno važno da zajedno nastavimo i da edukujemo pojedince i kažemo im da svojim izborima i svojim ponašanjem utiču direktno na naš ekosistem“, izjavila je predsednica udruženja „Čepom do osmeha“ Vanja Petković.
Podsećamo, kompanija Lidl Srbija je u martu mesecu otvorila konkurs na koji su organizacije koje se bave zaštitom životne sredine bile u prilici da se prijave za finansijsku pomoć u iznosu do 1.000 evra za potrebe jednodnevnog čišćenja. Na ovaj način Lidl je podstakao građane da preuzmu inicijativu kojom će svoj grad načiniti lepšim mestom za život.
Na konkurs se prijavilo 35 organizacija sa teritorije čitave države, od kojih je sledećih devet odabrano: „Animal Rescue Serbia“ iz Beograda, „Ekološki pokret“ iz Padine, „Full House“ iz Paraćina, „Gradska organizaciju penzionera“ iz Pirota, „Odred izviđača Crne rode“ iz Pančeva, „Odred izviđača Đorđe Simeonović“ iz Zaječara, „Udruženje Ekotopia“ iz Novog Sada, „Udruženje građana Ekolibri“ Obrenovac i „Udruženje građana Zlatiborski krug“ iz Čajetine.
„Čisto iz ljubavi“ projekat deo je strategije kompanije Lidl Srbija pod nazivom „REset Plastic“, čija je važna komponenta, između ostalog, i uklanjanje plastičnog otpada iz prirode. Ekološka strategija „REset Plastic“ je usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok