Kompanija Henkel Srbija, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), proteklog vikenda organizovala je još jednu akciju čišćenja u okviru projekta „Volim reku, a ti?“, koji ima za cilj očuvanje vodenih bogatstava naše zemlje.
Tokom ove akcije očišćeno je Glavno jezero u Beloj Crkvi, gde je uklonjeno oko 100 kg otpada, sa obale i površine jezera.
„Projekat ‘Volim reku, a ti?’ već šest godina nosi snažnu poruku o značaju brige za prirodne resurse. Ponosna sam na to što imamo priliku da budemo deo te priče, a ovog puta, zajedno sa SOPAS-om, dali smo doprinos uređenju i čišćenju Glavnog jezera u Beloj Crkvi – mesta koje ima posebnu važnost za lokalnu zajednicu. Smatramo da odgovornost prema životnoj sredini počinje konkretnim delima i verujemo da svojim angažovanjem možemo da inspirišemo i druge“, poručila je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za upravljanje kategorijama u kompaniji Henkel.
Predsednica SOPAS-a Božana Ostojić istakla je značaj saradnje sa Henkelom, dodajući da ovakve inicijative predstavljaju snažan podsticaj za razvoj ekološke svesti.
„Zaštita životne sredine više nije opcija – to je odgovornost svakog od nas. Naše zajedničke akcije ukazuju na to koliko možemo da postignemo kada radimo zajedno. Iako su rezultati do sada sjajni, verujemo da je prava vrednost u trajnom uticaju koji ostavljamo. Briga o prirodi mora postati deo naše svakodnevice, jer jedino tako možemo očuvati životnu sredinu i obezbediti kvalitetniji život za sve nas, kao i za generacije koje dolaze. Zbog toga je ovaj projekat izuzetno važan za mene“, poručila je Božana Ostojić.
Projekat „Volim reku, a ti?” podržava Henkelov poslovni sektor Consumer Brands pod okriljem kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodnih 5 godina organizovano je 30 akcija čišćenja, pri čemu je uklonjeno više od 11 tona otpada.
O kompаniji Henkel
Henkel, sа svojim brendovimа, inovаcijаmа i tehnologijаmа, zаuzimа vodeće pozicije nа tržištu širom svetа u industrijskom i potrošаčkom sektoru. Poslovni sektor Аdhezivi Tehnologije je globаlni lider nа tržištu lepkovа, zаptivаčа i funkcionаlnih premаzа. Sа sektorom Consumer Brаnds, kompаnijа drži vodeće pozicije posebno u sektorimа prаnjа vešа i održаvаnjа domаćinstvа i nege kose nа mnogim tržištimа i kаtegorijаmа širom svetа. Tri nаjjаčа brendа kompаnije su Loctite, Persil i Schwаrzkopf. U fiskаlnoj 2024. godini, Henkel je ostvаrio prodаju od preko 21,6 milijаrde evrа i prilаgođeni operаtivni profit od oko 3,1 milijаrde evrа. Prioritetne аkcije Henkelа su uvrštene u nemаčki indeks DАX. Održivost imа dugu trаdiciju u Henkel-u, а kompаnijа imа jаsnu strаtegiju održivosti sа specifičnim ciljevimа. Henkel je osnovаn 1876. godine i dаnаs zаpošljаvа rаznovrsni tim od više od 47.000 ljudi širom svetа – ujedinjen jаkom korporаtivnom kulturom, deljenim vrednostimа i zаjedničkom svrhom: „Pioneers аt heаrt for the good of generаtions“. Zа više informаcijа, molimo vаs posetite www.henkel.rs
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok