
Mladi u Srbiji pronalaze utehu u hrani
Rezultati najnovijeg nacionalnog istraživanja o percepciji zdravlja i zdravim navikama mladih u Srbiji platforme Zdravo dvadesete, kompanije Galenika, pokazali su da se čak 62% dvadesetogodišnjaka povremeno ...

Rezultati najnovijeg nacionalnog istraživanja o percepciji zdravlja i zdravim navikama mladih u Srbiji platforme Zdravo dvadesete, kompanije Galenika, pokazali su da se čak 62% dvadesetogodišnjaka povremeno ...

Održivost društvena odgovornost
Vlada Republike Srbije donela je Uredbu o dodatnim zahtevima za stavljanje na tržište proizvoda koji sadrže palmino ulje, palminu mast, odnosno druga biljna ulja i masti, čija primena počinje danas, 1. avgus...

Deca i mladi u Srbiji, Severnoj Makedoniji i Bosni i Hercegovini već osećaju dobrobit od strateškog partnerstva koje su Nelt Grupa i UNICEF započeli pre godinu dana sa ciljem da obrazovni sistemi u regionu p...

Na 31. Drinskoj regati, jednoj od najznačajnijih turističkih manifestacija i najvećoj „žurci“ na vodi, Apatinska pivara je stavila poseban akcenat na teme reciklaže, zaštite životne sredine i odgovorne konzu...

Ne postoji društvo koje je napredovalo tako što je zaboravilo svoje mlade. Ne postoji zajednica koja je pronašla snagu u tome što je dozvolila talentima da odu, a snove o boljem društvu da nestanu. U vremenu...

OTP Grupa dobitnik je nagrade Euromoney za izvrsnost 2025. godine koja se tradicionalno dodeljuje finansijskim institucijama koje klijentima pružaju najviši nivo usluge, inovacija i stručnosti, i to u čak 16...

Erste Grupa ponovo je dobitnica prestižnog priznanja „Najbolja banka u Centralnoj i Istočnoj Evropi“, koje dodeljuje ugledni finansijski magazin Euromoney u okviru svoje godišnje selekcije Awards for Excelle...

Kada smo 2021. godine pokrenuli Festival KAMPANJE SA SVRHOM, znali smo da je trenutak za komunikaciju sa dubljom svrhom — za kampanje koje ne samo da prodaju proizvod, već i menjaju svet. Nismo mogli ni da p...

Inicijative i dostignuća u oblastima podrške osetljivim ciljnim grupama, zdravije ishrane, brige o zaposlenima i očuvanja životne sredine deo su Izveštaja o održivom poslovanju za 2024. godinu, koji je objav...

Beogradski maraton i kompanija dm drogerie markt sa zadovoljstvom najavljuju dm Žensku trku, koja će se održati po 18. put u nedelju, 5. oktobra 2025. godine, na Adi Ciganliji. Trka na stazi od 7,7 km oko Sa...

Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...

Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...

Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...

Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...

Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...

Više od 200 mališana iz Pčinjskog okruga okupilo se na dečjem fudbalskom takmičenju „Fangtić Cup“, turniru koji je pokazao kako sport može da inspiriše, motiviše i poveže već od najranijeg uzrasta. Poseban d...

Održivost društvena odgovornost
Čak 86% građana Srbije smatra da pitanjima zaštite životne sredine, društva i odgovornog upravljanja treba posvetiti više pažnje, pokazuje istraživanje MasterIndex Srbija. Možda je kod nas taj talas ekološke...

Održivost društvena odgovornost
Kompanija Henkel Srbija, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), proteklog vikenda organizovala je još jednu akciju čišćenja u okviru projekta „Volim reku, a ti?“, k...

Kampanja Hemofarm fondacije „Najvažniji poziv u životu“ osvojila je zlatno priznanje EFFIE Serbia Awards 2025 u kategoriji Non-Profit, potvrđujući snažnu vezu između kreativnosti, društvene odgovornosti i me...

Održivost Svet društvena odgovornost
Magazin Financial Times proglasio je UniCredit za jednog od klimatskih lidera u Evropi za 2025. godinu. Ova prestižna godišnja lista, sastavljena u saradnji sa kompanijom Statista, ističe kompanije širom Ev...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE