
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
ProCredit banka Srbija
U Srbiji poslujemo duže od dve decenije, a održivost nije samo deo naše korporativne kulture, ona je naša suština...
ProCredit banka Srbija sa ponosom najavljuje objavljivanje svog prvog lokalnog izveštaja, koji dolazi i pre nego što su slični izveštaji postali standard u Srbiji. Izveštaj će prikazati jedinstveni doprinos banke, obuhvatajući ključne događaje od njenog osnivanja do kraja izveštajnog perioda, zaključno sa 2023. godinom.
U Srbiji poslujemo duže od dve decenije a održivost nije samo deo naše korporativne kulture, ona je naša suština. Prva smo banka sa sistemom upravljanja zaštitom životne sredine, a sve naše radne procese prilagodili smo održivim praksama. Jedni smo od prvih na bankarskom tržištu koji su uveli koncept onlajn bankarstva, a danas je više od 90 odsto naših usluga potpuno digitalizovano.
Posvećenost smanjenju uticaja na životnu sredinu i klimu predstavlja ključni deo naše strategije održivosti. Aktivno radimo na smanjenju našeg ekološkog otiska primenom različitih mera, uključujući praćenje i merenje emisija CO2 koje proizlaze iz naših poslovnih aktivnosti. Kontinuirano analiziramo emisije – poput potrošnje električne energije, grejanja i korišćenja vozila (Opseg emisije 1 i 2), kako bismo identifikovali oblasti za poboljšanje i primenili efikasne strategije za smanjenje emisija.
Pored ekološkog uticaja, Izveštaj o održivosti naslanja se i na društveni uticaj poslovanja ProCredit banke
Jedna od mera odnosi se na povećanje korišćenja obnovljive električne energije ulaganjem u razvoj vlastitih fotonaponskih sistema i saradnjom s dobavljačima čiste energije. Takođe, od 2023. godine 100 odsto našeg voznog parka čine niskoemisioni automobili (električna, plug-in hybrid i hybrid vozila). Razvili smo i mrežu punjača za električna vozila, kako bismo podstakli građane na prelazak na ekološki prihvatljivija vozila i smanjenje emisija štetnih gasova.
Svesni smo da kao finansijska institucija nismo odgovorni samo za smanjenje vlastitih emisija, već i za pružanje podrške našim klijentima u naporima dekarbonizacije (Opseg emisije 3, u pitanju su emisije koje proizlaze iz našeg kreditnog portfolija). Ukoliko uzmemo u obzir da čak 90 odsto našeg portfolija čine mikro, mala i srednja preduzeća, preduzetnici i poljoprivrednici, jasno je koliku odgovornost i priliku stavljamo ispred sebe u ekološkoj tranziciji. Identifikovali smo klijente u našem portfoliju koji najviše doprinose emisijama i aktivno ćemo ih podržavati u njihovim naporima da smanje svoj uticaj na životnu sredinu.
Pored ekološkog uticaja, Izveštaj o održivosti naslanja se i na društveni uticaj poslovanja ProCredit banke. Elementi društvenog uticaja ilustruju našu posvećenost ne samo ekonomskom uspehu, već i pozitivnom uticaju na širu zajednicu i društvo u celini.
U Izveštaju o održivosti nalaze se dobre prakse naših klijenata, uključujući one koji predvode u inovacijama, osnaživanju budućih lidera, kao i klijente koji neguju ruralni prosperitet. U 2023. godini naši biznis klijenti zaposlili su više od 31.000 novozaposlenih, od čega 40 odsto žena, a pet odsto mladih.
Posvećenost i motivacija zaposlenih su ključni za postizanje uspeha, kako naše banke kroz unapređenje unutrašnjih procesa, tako i uspeha naših klijenata kroz jačanje partnerstva i postizanje dugoročnih poslovnih rezultata.
Kako bismo išli u korak sa standardima, i kako bismo postigli sve ciljeve koji obuhvataju poslovni uspeh sa jedne strane, a principe održivosti sa druge, potrebno je da prepoznamo i postavimo zajedničke prioritete. Samo kada radimo u sinergiji, sa fokusom na opšte dobro, možemo postići izvanredne rezultate i stvoriti bolju budućnost za sve. Održivo poslovanje može da napravi promene i načini korake u pravom smeru!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Jelena Kuzmanović je počela da se bavi arhitekturom i pre nego što je diplomirala. Do sada je radila na više od 50 projekata, a na javnim arhitektonsko-urbanističkim konkursima osvojila je 23 nagrade, od tog...
Krajem maja, zaposleni kompanije Microsoft otkrili su da postoje nedoslednosti prilikom slanja njihovih mejlova, odnosno, mejlovi su bili blokirani, pa na kraju i domen sa kog mogu da komuniciraju sa preosta...
U savremenim tržišnim uslovima, interesi potrošača i principi zdrave tržišne konkurencije često su neraskidivo povezani, iako ih pravni okvir i institucionalna nadležnost tretiraju kao odvojene oblasti. Potr...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE