Konferencije Srbija

14.11.2024. 10:26

Autor: Nova ekonomija

Sva mesta popunjena za sutrašnju veliku medijsku konferenciju Nove ekonomije „Inovativne strategije u medijima“

Medijska konferencija Nove ekonomije 2022.

Mesta za treću medijsku konferenciju Nove ekonomije “Inovativne strategije u medijima” su popunjena, a svi koji žele mogu da prate uživo preko Jutjub kanala.

Medijska konferencija Nove ekonomije 2022.

Ovogodišnju konferenciju koja ima poseban osvrt na to kako održati brend, sačuvati publiku i povećati prihode, možete pratiti uživo 15. novembra od 10 časova.

Medijska konferencija Nove ekonomije 2023.

Da li se stiglo do prezasićenosti vestima, pa se vraćaju analitički tekstovi na velika vrata? Kako se boriti protiv lažnih vesti u eri veštačke inteligencije i dip fejka (deep fake), a istovremeno zainteresovati mladu publiku za klasične medije, teme su prvog panela na kojima učestvuju:

 Ljubica Gojgić, RTV Vojvodina

• Ivana Šekularac, Reuters Srbija

• Miodrag Šajatović, Lider, Hrvatska

• Igor Božić, N1

• Siniša Vukelić, capital.ba.

Prvi panel moderira Bojana Lekić.

Marketing je bitan segment svakog medija, a tema drugog panela biće kako se troši marketinški kolač, da li je paywall propali koncept ili budućnost i kako da zažive pretplate za premium sadržaj. Na panelu učestvuju:

• Branko Brkić, Daily Maverick Južnoafrička republika

• Jelena Milošević, MDIF

• Dominique Thierry, Misija OEBS-a u Srbiji

• Davor Sakač, Telekom Srbija Venture Fund

• Jelena Tušup, Nova.rs

• Veljko Lalić, Nedeljnik

Drugi panel moderira Biljana Stepanović.

 

 

Pratite uživo:

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.