2022 CSR Club

05.12.2022. 11:58

Coca-Cola HBC Srbija

Autor: Coca-Cola HBC Srbija

Coca-Cola nastavlja da deljenjem znanja osnažuje partnere i saradnike

Horeca sektor u fokusu 2. Coke academy za kupce

Foto: Dejan Đurđević

Panel Šta HoReCa sektor može da očekuje od dobavljača u trenucima krize

Kako da se HoReCa industrija suoči sa izazovima koje donose geopolitička dešavanja i trenutna globalna ekonomska kriza i na koji način dobavljači mogu biti podrška, bila je tema drugog po redu Coke Academy, jedinstvenog projekta podrške partnerima koji organizuje kompanija Coca-Cola HBC Srbija.

Coke Academy je okupila četrdesetak vlasnika i menadžera HoReCa objekata, koji su na dvodnevnoj edukaciji dobili značajne savete i konkretne odgovore na brojna pitanja, poput kako zadržati zaposlene i privući kvalitetan kadar, koji su to trendovi u ugostiteljstvu i kakva je budućnost pred ovim sektorom, kako bi trebalo da izgleda finansijska struktura objekata.

„Jedna od najvećih snaga naše kompanije je velika mreža snažnih partnerstava. U izazovnim vremenima, nastavljamo da gradimo partnerstva i podržavamo biznise sa kojim sarađujemo. Tako je nastao jedinstveni projekat – Coke Academy, kako bismo podelili znanja i iskustva koja mi kao veliki sistem imamo i time osnažili naše partnere iz različitih sektora. Prvi Coke Academy smo organizovali za predstavnike malih trgovinskih radnji, dok smo ovo izdanje posvetili HoReCa sektoru. Nastavljamo sa ovom inicijativom i u narednoj godini, jer verujemo da je znanje ključno za održiv i uspešan biznis.”,  rekao je Saša Marković, direktor prodaje u Coca-Cola HBC Srbija.

Saša Marković direktor prodaje Coca-Cola HBC SrbijaFoto: Dejan Đurđević

“Podrška koju smo dobili kroz Coke Academy nam je od velikog značaja. Poslednjih nekoliko godina za nas su bile izazovne i nepredvidive, ali nas ohrabruje to što veliki sistemi poput  Coca-Cola HBC Srbija stoje iza nas i što sa nama dele svoja iskustva, znanje, ekspertizu, pokazuju solidarnost i empatiju kako bismo zajedno prebrodili težak period.  ”, izjavila je Milica Mitrović, vlasnik Terazza bara iz Zaječara.

Posebno je interesantna bila panel diskusija ,,Šta HoReCa sektor može da očekuje od dobavljača u trenucima krize?“, na kojoj su govorili Georgi Genov, predstavnik HoReCa udruženja Srbije ‘’Hores’’, Nedeljko Šegrt, direktor nabavke SCB HoReCa Distribucije, Dejan Đorđević, rukovodilac za odnose sa HoReCa kupcima, Metro Cash&Carry, Nataša Najdanović, supply Chain Director Coca Cola HBC, Branko Vučković, menadžer za kategoriju kafe i alkoholnog portfolija  CCHBC Srbija i Crna Gora.

Coke Academy nije jedina podrška ugostiteljskom sektoru koju je pružila kompanija Coca-Cola HBC Srbija. Tokom pandemije koronavirusa, kompanija je lansirala platformu HoReCa zajednica, koja je omogućila umrežavanje i povezivanje svih zaposlenih u ugostiteljskom sektoru, a korisnici su mogli da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili nominuju temu za diskusiju.

Coke Academy nastavlja dobru praksu pomoći privredi u teškim vremenima, a njena vrata ostaće otvorena za dalju razmenu iskustva i znanja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.