Simbol praznične Lidlove kampanje i nosilac ovogodišnje humanitarne kampanje Mala dela su velika stvar, Rakun Raša, proveo je dan u Svratištu za decu. Lidlov veliki plišani rakun u Svratište je doneo igračke, proslavu i osmehe, i na taj način još jednom podsetio na značaj deljenja i humanosti, posebno u vreme praznika.
Raša je svojim dolaskom u Svratište na Novom Beogradu obradovao mališane i uneo radost u njihovu svakodnevnicu, a njegova nežnost i pažnja prema mališanima podsetila je na snagu zajedništva, empatije, ljubaznosti i solidarnosti.
„Mali je gest u Svratište dovesti našeg Rakuna Rašu i deci organizovati proslavu, ali je velika stvar videti osmehe i sreću mališana kojima je u periodu praznika, možda više nego obično, potrebna pažnja, posvećenost i druženje. Mislim da smo upravo zato danas sa decom iz Svratišta pokazali da malo delo zaista može biti velika stvar“, kaže Aleksandra Mirić iz CSR odeljenja komapnije Lidl Srbija.
Rakun je u Svratištu boravio u sklopu kampanje Mala dela su velika stvar, koju kompanija Lidl Srbija i ove godine sprovodi u saradnji sa Crvenim krstom Srbije, a koja traje do 17. decembra. Tokom trajanja kampanje, potrošači imaju priliku da kupe preporučene artikle iz Lidlove ponude u svim prodavnicama širom Srbije i doniraju ih iza kasa, ili da kupovinom limitirane serije Rakun Raša plišanih igračaka direktno podrže akciju u kojoj će Lidl za svakog kupljenog rakuna donirati namirnice za pripremu jednog obroka za korisnike Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
„U ime organizacije kao i u ime dece iz Svratišta, želim da se zahvalim kompaniji Lidl na dugogodišnjoj i kontinuiranoj podršci koju pruža Svratištu za decu. Nama ovo partnerstvo mnogo znači jer nam pruža sigurnost u realizaciji naših usluga i programa. Hvala Lidlu i što je prepoznalo značaj našeg rada i što nas uvek na pravi način podržava“, kaže koordinatorka programa Filantropija u Svratištu za decu Neda Marjanović.
Svakodnevna kupovina u Lidlu do 17. decembra može biti velika stvar – u periodu darivanja, svaki potrošač ima priliku da svojim malim delom proširi humanost po našoj zemlji. Kampanju Mala dela su velika stvar Lidl Srbija sprovodi od 2019. godine, a ovo će biti njeno četvrto izdanje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, biće domaćin humanitarnog i sportskog turnira pod imenom Dani Sporta, koji će se održati od 24. do 26. maja.
ESTIEM LG Beograd je grupa članova evropske organiza...
MK Group i slovenačka kompanija Alfi Renewables otvorile su vetropark Krivača u Golupcu, i time realizovale jednu od najvećih regionalnih investicija u obnovljive izvore energije vrednu 165 miliona evra
...
NELT Grupa i UNICEF ponosno predstavljaju strateško partnerstvo usmereno ka osnaživanju dece i mladih u sticanju kompetencija za 21. vek. Ova inicijativa predstavlja do sada najopsežniju saradnju između UNIC...
Društveno odgovorna platforma „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika i ove godine realizuje program šestomesečne, stručne, plaćene prakse za sve mlade koji žele da učestvuju u kreiranju kvalitetnog i relevant...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok