2021

Više od 500 učesnika na dvodnevnom vebinaru „Pokreni znanje za samopuzdanje“

U okviru programa Coca-Cola podrška mladima, održan je dvodnevni online vebinar pod nazivom „Pokreni znanje za samopuzdanje“ čime, petu godinu za redom, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokazuje privrženost profesionalnom osnaživanju mladih. Tokom dvodnevnog festivala znanja, svoja poslovna iskustva, ali i korisne smernice u razvoju karijere, podelili su vrhunski stručnjaci iz brojnih oblasti, a čulo ih je više od 500 mladih ljudi, koliko je učestvovalo na vebinaru. Osim inspirativnih predavača iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija Dragane Bojić, eksperta za učenje i razvoj i Bojane Bolović, eksperta za akviziciju i razvoj talenata, mladi su imali priliku da prate i predavanja Aleksandra Grašića, osnivača online Excel kursa „Microsoft Excel od početnog do naprednog nivoa na praktičnim primerima” i Vladimira Popovića, osnivača Epic CV-ja koji su objasnili važnost prvog utiska i neophodnih znanja u procesu pronalaska posla. O izgradnji samopouzdanja i autentičnosti, govorile su psihološkinja Mia Popić i profesionalni kouč Stella Karl Ćosić. O svom razvojnom putu govorili su i poznata blogerka Anastasija Grujić i popularni glumac Ammar Mešić, a učesnici su mogli da uživaju i uz interesantan muzički performans koji je specijalno za ovu priliku pripremila DJ Dada Selectah.  Nina Elezović, direktorka sektora za odnose sa javnošću i komunikacije, Coca-Cola HBC Srbija, istakla je da ovaj vebinar predstavlja još jedan značajan događaj u okviru platforme Coca-Cola mladima, kojim predstavnici kompanije žele da podstaknu mlade ljude da se izbore za posao koji vole, ali i da im pomognu na putu ličnog i profesionalnog razvoja. „Kroz platformu Coca-Cola mladima, do sada je osnaženo više od 4000 nezaposlenih mladih ljudi, a posebno nam je drago što smo sa profesionalnom podrškom nastavili i tokom izazovnih vremena, u online izdanju. Kompanija pokazuje da zaista oseća realne potrebe zajednice u kojoj posluje i radi na stvaranju boljeg i prosperitetnijeg društva zasnovanog na obrazovanim mladim ljudima spremnim da uče i napreduju. I tokom trajanja pandemije, nismo odustali od edukacije iz oblasti komunikacija, ličnog razvoja, interakcije i umrežavanja, kao i mnogih drugih”, rekla je Nina Elezović. Dragana Bojić, ekspert za učenje i razvoj u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, izjavila je tokom svog predavanja da mladi ljudi koji rade na sebi, znatno brže pronađu prvu poslovnu priliku. O tome je govorila i Bojana Bolović, ekspert za akviziciju i razvoj talenata u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija. Naglasila je da idealan kandidat ne mora biti osoba bogatog radnog iskustva, već treba da potencijalnog poslodavca ubedi u lične kvalitete i potencijal.  Mia Popić, psiholog i terapeut, naglasila je da znanje zaista dovodi do većeg samopouzdanja, kao što govori i naziv vebinara, što je od presudnog značaja za mlade koji žele da naprave prve ozbiljne korake u svojoj karijeri. I Stella Karl Ćosić, profesionalni kouč i motivator, naglasila je značaj edukacije, napominjući da svako treba da zadrži svoju radoznalost i autentičnost tokom procesa. Od Vladimira Popovića, osnivača Epic CV-ja, učesnici su mogli da saznaju kako da napišu najbolji mogući CV, a od Aleksandra Grašića, osnivača online kursa „Microsoft Excel od početnog do naprednog nivoa na praktičnim primerima”, dobili su praktične savete za rešavanje zadataka u Excel-u. Zahvaljujući ovim predavanjima, učesnicima su u startu povećane šanse za zaposlenje. Mladi su takođe imali priliku i da vide i čuju više o karijernom putu dvoje popularnih mladih ljudi – blogerke Anastasije Grujić i glumca Ammara Mešića, koji su sa učesnicima rado podelili svoja iskustva kada je reč o razvoju karijere i radu na ličnom razvoju.

2021

Mozzartu specijalna nagrada Privredne komore Srbije za društvenu odgovornost

Ova kompanija, koja se istakla nizom donacija i akcija za pomoć zdravstvenom sistemu, nagrađena je za poseban doprinos i volonterskih angažman zaposlenih u borbi protiv širenja pandemije Covid-10  Reč solidarnost je dobila potpuno novu dimenziju, ako se posmatra iz ugla Mozzartove kontinuirane podrške zdravstvenom sistemu i ugroženima od prvog dana epidemije korona virusa. Novčane donacije u bolnicama širom zemlje, deset respiratora, kreveti za intenzivnu negu i druga najsavremenija oprema, tehnički uređaji za bolničke sobe, 75 tona voća za zdravstvene radnike i pacijente… Humanitarni rad kompanije prepoznala je Privredna komora Srbije i dodelila joj specijalnu nagradu za društvenu odgovornost, za poseban doprinos i volonterski angažman zaposlenih u borbi protiv širenja pandemije Covid-19. Direktoru korporativnih komunikacija Mozzarta Borjanu Popoviću uručeno je vredno priznanje na svečanoj dodeli Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje Đorđe Vajfert 2020. „Kada je poslodavac zaposlenima ujedno i najbolji partner, onda se stvara uzajamna energija kojom se pomeraju granice na svim poljima, a najveća pobeda ovog timskog rada u doba pandemije je ta što je melem na krizu u Mozzartu bila – solidarnost. Zaposleni  su se samoinicijativno stavili na raspolaganje sugrađanima. Programeri su za tri dana napravili veb-servis koji brzo i lako povezuje volontere i one kojima je pomoć neophodna, vozači su prevozili osnovne životne namirnice i opremu za medicinske centre, magacioneri su pomagali u pakovanju, a dosta operatera angažovano je u dopremanju pomoći penzionerima do kućnog praga....Ukupno smo kroz niz akcija donirali više od milion evra za borbu protiv korona virusa. Hvala Privrednoj komori Srbije, ovo priznanje će nam biti dodatni podsticaj da nastavimo još više da radimo i doprinosimo boljitku čitave zajednice u kojoj poslujemo“,  istakao je Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija u Mozzartu. I tokom epidemije, ova kompanija je nastavila sve redovne akcije - kroz „Humanitarni tiket u podne“ je samo u 2020. prikupljeno više od tri miliona dinara za pomoć ustanovama, a najviše za lečenje dece, iz nedelje u nedelju je sportskim klubovima donirana sportska oprema kroz akciju „Novi dresovi za nove šampione“. Mozzart je i u 2020. otvarao košarkaške terene, ali i pružao podršku mladim talentima kroz stipendije. Sve više poznatih sportista se priključilo akciji „Stop nasilju nad ženama“, među kojima su i Dejan Stanković, fudbalski reprezentativci Srbije, košarkaši Miloš Teodosić i Danilo Anđušić… Mozzart je i u 2021. nastavio sa nizom humanitarnih akcija u oblastima zdravstva (donacije najvećim dečjim klinikama, pomoć na pukntovima za vakcinaciju), kulture (pomoć glumcima kroz predstavu Balkanski špijun), obrazovanja (podrška talentima kroz stipendije, donacije tehničke opreme školama), sporta (stipendije, sponzorstva klubova i saveza, donacije opreme)…  Tokom aprila i maja, Mozzart je bio veoma angažovan u sakupljanju sredstava za lečenje Gavrila Đurđevića. Ova kompanija je najpre otkupila traku Kristijana Ronalda za 7,5 miliona dinara, a potom je organizovala niz licitacija sa dresovima svetskih zvezda: Mesija, Ronalda. Ukupno je prikupljeno 16 miliona dinara za pomoć osmomesečnoj bebi.  Kriterijumi za nagrade Kriterijumi na osnovu kojih su nagrađene kompanije su odnos prema zaposlenima, odnos prema životnoj sredini, aspekt tržišta, aspekt imovine i kapitala i odnos prema zajednici. Stručni žiri činili su Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, Anđelka Atanasković, ministarka privrede, prof. dr Darija Kisić-Tepavčević, ministarka za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Irena Vujović, ministarka za zaštitu životne sredine; Ilija Cerović, v.d.  direktor RTS-a, prof. dr Mladen Đurić, vanredni profesor na Fakultetu organizacionih nauka i  Aleksandra Mladenović, izvršni direktor u organizaciji Ambasadori održivog razvoja i životne sredine. Nacionalnu Nagradu za društveno odgovorno poslovanje Privredna komora Srbije dodeljuje tradicionalno od 2007. godine. U osmom ciklusu ukupno je pristigla 31 prijava na konkurs koji je bio otvoren za sva privredna društva do 25. decembra 2020. godine. U Mozzartu je igra na humanost siguran dobitak

2021

Chipsy donira golove svim srednjim školama u Srbiji

Kompanija Marbo Product, koja posluje u okviru kompanije PepsiCo, u okviru društveno odgovorne kampanje „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“, doniraće komplete golova za mali fudbal svim srednjim školama na teritoriji Srbije. Donacija se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije i za cilj ima podsticanje fizičke aktivnosti kroz promociju sporta i rasta i razvoja dece i omladine na principima zdravih životnih stilova. Gojaznost predstavlja veliki problem kod školske dece u Srbiji, s obzirom na to da čak 70% učenika nije fizički aktivno, dok svaki treći učenik ima problem sa gojaznošću, a svaki peti ima loše telesno držanje. „Donacijom golova za mali fudbal svim srednjim školama na teritoriji Srbije želimo da pružimo podršku zdravlju i podstaknemo omladinu da kroz fizičku aktivnost uspostave zdrave navike. Društveno odgovorno poslovanje i briga o zajednici u kojoj poslujemo predstavlja deo PepsiCo poslovne filozofije, a borbu protiv gojaznosti među decom školskog uzrasta upravo vidimo kao najbolju investiciju u budućnost Srbije. Donacija koju realizujemo je još jedna u nizu aktivnosti koje sprovodimo kao deo podrške Nacionalnom programu za prevenciju gojaznosti kod dece i odraslih“, izjavio je Nuno Pinto Leite generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan. Podršku kampanji dale su i istaknute sportske ličnosti, među kojima je i Dušan Tadić, proslavljeni fudbaler i kapiten srpske fudbalske reprezentacije, kao i Aleksandar Stojanović, sportski novinar.  Prvi potpredsednik Vlade Srbije i ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Branko Ružić zahvalio je kompaniji Marbo Product na pokazanoj društvenoj odgovornosti i ocenio da su golovi nešto što će srednjim školama biti izuzetno korisno. „Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja uvek je spremno da podrži ovakve projekte, koji pomažu da škole u Srbiji budu bolja mesta za učenje i odrastanje. Smatram da udruženim snagama možemo da postignemo mnogo više i zato se zahvaljujem kompaniji Marbo Product, koja će donirati komplete golova sa mrežom za mali fudbal svim srednjim školama u Srbiji. Naš zajednički cilj je da podstaknemo decu na fizičku aktivnost i bavljenje sportom“, rekao je ministar Ružić. Kampanja „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“ svojevrstan je nastavak kampanje „Pokaži fudbalski strast“ u okviru koje je kompanija Marbo Product donirala setove lopti svim osnovnim školama Srbiji i regionu. Golovi će ovoga puta biti donirani svim srednjim školama u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Republici Srpskoj. Na taj način će srednjoškolci u Srbiji, ali i regionu, imati priliku da da se aktivno bave sportovima, uživaju u fizičkoj aktivnosti, ali i razvijaju timski duh i fer plej.  Prilika da vodimo pozitivne promene