CSR Club

27.07.2023. 14:49

Saopštenje

Autor: PepsiCo

PepsiCo obeležio završetak kampanje „Plus za planetu“ obaranjem Ginisovog svetskog rekorda 

Foto: PepsiCo

CSR Club

27.07.2023. 14:49

Kompanija PepsiCo s ponosom je objavila završetak kampanje „Plus za planetu – promena počinje od tebe“, koja je za cilj imala angažovanje i edukaciju zajednice o adekvatnom odlaganju plastične ambalaže.

Završetak kampanje obeležen je predstavljanjem najveće strukture od plastičnih flaša na svetu, postavljene preko veštačkog jezera na Adi Ciganliji. Svečanoj ceremoniji  prisustvovao je veliki broj medija, partnera, kao i ostalih zvanica, među kojima i je bio i predstavnik Ginisovih svetskih rekorda, nakon čije je procene utvrđeno da je ovom prilikom postavljen nov Ginisov rekord i sagrađena najveća struktura od plastičnih flaša na nekom jezeru na svetu.

 

„Veoma smo srećni što smo ovakvim performansom i obaranjem Ginisovog svetskog rekorda obeležili završetak kampanje „Plus za planetu – promena počinje od tebe!“. Kroz kampanju smo angažovali i edukovali zajednicu, zaposlene i okupili veliki broj partnera, sa kojima delimo istu viziju – a to je odgovornost prema okruženju u kome živimo. Za nas je ovo samo dodatna inspiracija da ovako nastavimo u budućnosti i trudimo se da podstičemo pozitivne promene u društvu“, izjavio je Marko Martinović, regionalni direktor prodaje u kompaniji PepsiCo.
U ime Sekopak-a, kao jednog od partnera, prisutnima se obratila generalna direktorka Violeta Belanović,  i istakla važnost adekvatnog odlaganja ambalažnog otpada:

Za Sekopak kao operatera, učestvovanje na projektu “Plus za planetu – promena počinje od tebe” predstavlja veliki izazov i zadovoljstvo što se zajednički trud isplatio.

Na ovoj kampanji smo radili više od pola godine kako bismo poslali poruku zajednici o tome koliko je reciklaža važna. Na ambalažni otpad treba da gledamo kao na resurs koji nikako ne treba da završi u prirodi ili na deponij. Naš cilj je da unapredimo primarnu selekciju u Srbiji i da zajedno učinimo našu zemlju čistijom i zelenijom“, istakla je Belanović.

Struktura, dugačka oko 250m i sačinjena od oko 57.000 flaša, biće izložena na jezeru u trajanju od jednog dana, nakon čega će biti uklonjena, a sva prikupljena ambalaža biće reciklirana i od nje će biti napravljena nova ambalaža ili predmeti od plastike. Kampanju su podržali JP Ada Ciganlija, Nacionalna geografija, Sekopak, MPC Properties, Ada Mall, kompanija Delhaize Srbija, Gorska služba spašavanja Srbije i Belgrade Office Park.

Kompanija PepsiCo ostaje predana sprovođenju održivih i društveno odgovornih projekata, te kroz PepsiCo Positive strategiju održivog poslovanja nastavlja podršku i aktivnosti usmerene ka zaštiti životne sredine, nastojeći da pomogne zajednicama da udruženi izgrade bolju i održiviju budućnost za naredne generacije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.