CSR Club

12.09.2023. 14:16

Saopštenje

Autor: Apatinska pivara

Preko 3500 mladenaca u Srbiji imalo dupli razlog za slavlje

CSR Club

12.09.2023. 14:16

U okviru kampanje „Jelen za mladence” tokom proteklog perioda, Jelen pivo je na preko 3500 adresa mladenaca, dostavilo personalizovane gajbe piva i na taj način uveličalo slavlje parova koji su od početka godine stali na ludi kamen.

Prijave mladenaca su stizale iz cele Srbije, a pored oduševljenja gajbicama sa njihovim prezimenom, mladenci su prilikom dostave posebno isticali zadovoljstvo brzinom njihove dostave. U prilog tome govore i sjajni komentari, fotografije i postovi koje su u znak zahvalnosti, tokom kampanje, mladi parovi delili na društvenim mrežama.

Zanimljivo je da su neki od njih, kako bi se osigurali da ne propuste isporuku poklon gajbica, za prijem zadužili i svekrve, kumove, tašte, dok su oni uživali na medenom mesecu.

Zaposleni u Apatinskoj pivari su i tokom ove aktivacije Jelen piva učestvovali u dostavi poklona na adrese novih bračnih parova, te su u samo jednom danu obradovali oko 100 domaćinstava u različitim gradovima i mestima širom zemlje.

Jelen je ovog leta, negujući tradiciju i porodične vrednosti, proslavljao najsrećnije trenutke sa mladencima, jer sam ulazak u brak predstavlja jedan od najlepših trenutaka u životu, koji zauvek ostaju u sećanju.

Do nove kampanje koja će oduševiti potrošače, živeli za naša dobra vremena!

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.