Mastercard je danas objavio svoj Godišnji izveštaj o društvenoj odgovornosti, koji donosi presek aktivnosti koje je kompanija poduzela tokom 2022. godine kako bi dostigla zacrtane ciljeve koji se odnose na zaštitu životne okoline, društvenu odgovornost i korporativno upravljanje. ESG strategija i projekti koji se sprovede su usaglašeni sa stubovima: Ljudi, Prosperitet i Planeta, a rezultati su direktno povezani i mere se kroz dugoročni uspeh kompanije.
Najvažnija dostignuća uključuju:
Osnaživanje ljudi da ostvare svoj puni potencijal
3,6 miliona devojaka širom sveta prošlo kroz Girls4Tech program edukacije u STEM oblasti;
Uloženo 420 miliona dolara u afro-američke zajednice u SAD-u u protekle tri godine.
Podsticanje prosperiteta širom sveta
Već je dostignut cilj da do 2025. godine obezbedimo rešenja za 25 miliona žena preduzetnica koja će im pomoći u razvoju njihovih poslovanja;
Od 2015. godine, više od 780 miliona ljudi finansijski uključeno u digitalnu ekonomiju, a u protekle tri godine u digitalnu ekonomiju je uključeno i 35 miliona malih preduzeća;
U protekle tri godine obezbeđeno 240 miliona dolara podrške za mala preduzeća i njihove zaposlenike pogođene pandemijom.
Očuvanje planete za buduće generacije
Koalicija Priceless Planet sada uključuje više od 130 korporativnih partnera globalno, a 2022. godine dodato je 15 novih lokacija za pošumljavanje širom sveta;
U odnosu na 2016. kao referentnu godinu, emisije iz Scope 1 i 2 su smanjene za 44%, a emisije iz Scope 3 za 40% u 2022. godini.
Fokus kompanije Mastercard je na jačanju ekonomija i osnaživanju ljudi, odnosno na izgradnji održive ekonomije u kojoj svi pojedinci i biznisi imaju jednake prilike da napreduju. Kako bi dali svoj doprinos u stvaranju takvog svijeta, kompanija ide napred sa jasnom namjerom i zadatim tempom. Kompanija postavlja standarde i principe i prema njima se odnosi odgovorno.
Na taj način, Mastercard želi osigurati da se inovacijama veruje, te pokazati da tehnologije pomažu pojedincima, biznisima i vladama na svakom koraku. kroz ovakav stav, kompanija povezuje svoju svrhu sa svojom temeljnom poslovnom strategijom, a sve kako bi se obezbedio dugoročni rast i kako bi se izgradilo povjerenje kod partnera i doprinelo pravednijem i prosperitetnijem svetu.
Kompanija HEINEKEN Srbija dobitnik je priznanja „Dobročinitelj 2024“ za društvenu odgovornost i izuzetan doprinos zajednici u prethodne tri godine kroz raznovrsne inicijative u oblasti kulture, umetnosti i o...
Miodrag Kostić i MK Group ovogodišnji su dobitnici dva prestižna VIRTUS priznanja za filantropiju, koja dodeljuje Trag fondacija. Specijalnu VIRTUS nagradu za doprinos zadužbinarstvu dobio je Miodrag Kostić,...
Kompanija NIS dobitnik je prestižnog priznanja „Dobročinitelj“ za kontinuirani doprinos zajednici putem programa „Zajednici zajedno“, jednog od najznačajnijih društveno odgovornih programa u Republici Srbiji...
Kompanija Wiener Städtische osiguranje je dobila priznanje „Dobročinitelj” za društveno odgovorne aktivnosti sprovedene tokom 2021, 2022. i 2023. godine. Inicirajući sopstvene programe ili u partnerstvu sa o...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost