(function() {var qs,js,q,s,d=document, gi=d.getElementById, ce=d.createElement, gt=d.getElementsByTagName, id=“soun_der“, b=“https://embed.sounder.fm/“;if(!gi.call(d,id)) { js=ce.call(d,“script“); js.id=id; js.src=b+“embed.js“; q=gt.call(d,“script“)[0]; q.parentNode.insertBefore(js,q)}})()
Gost druge epizode podkasta „ExtraOrdinary Tuesday“ je Đorđe Davidović, generalni menadžer kompanije za dostavu Wolt u Srbiji.
Razgovor je bio posvećen najvećim izazovima sa kojima se Wolt susreo tokom trenutne krize, kako na globlnom tako i na lokalnom nivou, ali i planovi za dalji razvoj poslovanja.
„Ono što sam shvatio da je jako važno u ovom poslu jeste da se stavite u cipele korisnika i razmišljati o tome šta njemu olakšava život. Uvek će morati da se napravi kompromis između toga šta vama interno odgovara, a šta je najbolje za korisnika. Pragmatičnost je krucijalna, a da citiram Čerčila, nemojte da dopustite da dobra kriza propadne. Ako imate dobru ideju, sada je vreme da je implementirate“, kaže Davidović.
Najveći izazov tokom „korona krize“ u Srbiji bilo je zatvaranje partnerskih restorana i smanjenje broja kurira, obzirom da je deo njih obustavio saradnju zbog celokupne situacije.
„Već posle dve nedelje smo nastavili saradnju sa većinom restorana. Kada razmišljate o našoj usluzi, mi zapravo predstavljamo dodatak, add-on ugostiteljima koji već imaju svoju klijentelu i hoće da iskoristi svoju kuhinju do maksimuma“, objasnio je Davidović, i dodao da je Wolt uspeo da u najkraćem roku normalizuje svoj rad.
On je najavio i da je Wolt na globalnom planu počeo da se preusmerava da dostavu namirnica, a da je dugoročni plan da se adaptiraju za dostavu i druge robe koje bi interesovala potrošače.
„Trenutno pregovaramo i sa velikim trgovinskim lancima i sa lokalnim marketima. Wolt očekuje od svojih sadašnjih partnera da narudžbinu spreme i zapakuju za deset minuta. Ista vremena koja sada imamo sa restoranima želimo da postignemo sa trgovcima, cvećarama, apotekama“, naveo je Davidović.
Wolt je osnovan u Finskoj 2014. godine, trenutno posluje u 22 zemlje širom planete i druga je najbrže rastuća kompanija u Evropi.