Video

08.02.2024. 14:11

Autor: Nova ekonomija

Potrebno promeniti navike ljudi

Dejan Blagojević

Video

08.02.2024. 14:11

Kompanija Propulzija se bavi industrijskim dizajnom, inženjerskim razvojem i proizvodnjom čitavog spektra proizvoda od različitih vrsta displeja i polica za robu široke potrošenje, za brendove kao što su Koka-kola, Hajneken, Filip Moris, preko autonadstrešnica sa solarnim panelima i eletropunjačima do paketomata.

Imaju razvojni deo kompanije od 30 ljudi, zadužen za osmišljavenje novih rešenja, dok je u samoj proizvodnji zaposleno 80 ljudi.

Učestvovali su u dva projekta u okviru programa podrške malim i srednjim preduzećima, koje organizuje Evropska banka za obnovu i razvoj.

Generalni menadžer Dejan Blagojević objašnjava daje u pitanju porodična kompanija. Njegovi roditelji su osnivači firme, a on je druga generacija koja je  kompaniju nasledila i vodi je već desetak godina.

Naravno prilikom rasta kompanije, potrebne su vam određene usluge sa strane, U pitanju su konsultanti koji treba da zajedno sa vama prođu kroz neke procese kroz koje vi do tada niste prošli, mi smo se obratili EBRD kroz razgovor sa njima smo došli do toga da postoje određeni konsulatanti sa kojima bi ceo taj proces mogli da realizujemo u Srbiji“, navodi on.

Programi podrške su, prema njegovim rečima, trajali oko godinu dana i za to vreme bilo je potrebno promeniti navike ljudi, u čemu im je EBRD bio i stručna i finansijska podrška.

„Unapredili smo svoj proces proizvodnje i imamo danas procedure koje su zasnovane na metodama i daleko bolju organizaciju, bolje planiranje, bolji proces rada, daleko veće zadovoljstvo samih zaposenih u tom procesu rada, a to su ogromni benefiti“, ističe Blagojević. 

Opisuje da u okviru kompanije radi šest sektora, od onoga za obradu lima, sektora za zavarivanje, koji čine roboti za zavarivanje i 17 zavarivačkih stanica, preko plastifikacije, sektora za digitalne štampe, do multimedije, elektronike, pakovanja i montaže.

„Generalno to sve integrisati i uvezati, da ima jednu sledljivost, da ima proces u proizvodnom delu, to nije bilo jednostavno. Ali kada danas pogledamo bez toga kompanija ne bi mogla da raste i razvija se, da to nismo uradili“ zaključuje Blagojević.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.