Kad od bilborda nastane tašna
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Apple, poznat po svom inovativnom pristupu i proizvodima koji su promenili svet, među kojima su iPod, iPhone, Apple Watch i AirPods, nedavno je napravio značajan potez odustajanjem od svog ambicioznog projekta električnog automobila, poznatog kao projekat „Titan“.
Taj potez usledio je posle višegodišnjeg razvoja i angažovanja istaknutih izvršnih direktora iz kompanija kao što su Tesla i Ford.
Iako je kraj ovog projekta rezultirao gubitkom posla za neke zaposlene, drugi su premešteni u različite divizije unutar kompanije, piše TechCrunch.
Projekat „Titan“, koji je pokrenut 2014. godine, mogao je da postane ozbiljna konkurenciju za Teslu i druge proizvođače, s obzirom na Apple-ovu istoriju „upada“ na različita tržišta.
Ipak, Apple je odlučio da svoje resurse usmeri na brzo rastući svet generativne veštačke inteligencije, signalizirajući promenu fokusa sa hardvera na softver i usluge.
Pored projekta „Titan“, Apple je tokom godina pokrenuo niz drugih inovativnih projekata koji, iz različitih razloga, nisu došli do tržišta.
Jedan od takvih projekata bio je AirPower, bežična podloga za punjenje najavljena 2017. godine, koja je trebalo da istovremeno puni do tri uređaja.
Međutim, zbog nemogućnosti da zadovolji Apple-ove visoke standarde, projekat je otkazan 2019. godine.
Drugi primer je Apple-ova televizija, projekat o kojem se dugo šuškalo, ali koji nikada nije realizovan. Slično Titanu, Apple nikada javno nije potvrdio postojanje ovog projekta pre njegovog otkazivanja.
Apple je takođe eksperimentisao sa ranim verzijama tableta, poput Vademecuma, prototipom iz 1994. godine, i MessageSlate, projektom baziranim na Newton OS-u, a oba otkazana pre nego što su došli do tržišta.
W.A.L.T., rani pokušaj „Mac telefona“ sa podrškom za olovku i funkcijama kao što su faks i identifikacija pozivaoca, takođe nikada nije ušao u proizvodnju.
Ovaj najnoviji preokret u strategiji, s fokusom na generativnu veštačku inteligenciju, samo je još jedan korak u Apple-ovom neprekidnom putu inovacija.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Restoran „Momi Crazy Fish“ sa zadovoljstvom obaveštava javnost da se manifestacija „Dani Istre“, koja je počela 11. aprila, usled ogromnog interesovanja, nastavlja do 28. aprila. Zbog velikog broja posetilac...
U svetu postoji oko 28.420 centimilionera, uglavnom koncentrisanih u Njujorku, oko zaliva San Franciska, u Los Anđelesu, Londonu i Pekingu. Oni se nazivaju uber-bogati, a prema rečima izvršnog direktora komp...
Lifestyle Vesti iz zemlje Moda
Na ovogodišnjem prolećnom 53. po redu Perwoll Fashion Week-u koji je održan od 10. do 17. aprila, duh inovacija i prolećnog maštanja preovladao je i obuzeo sve ljubitelje mode. Bogatim programom, koji je sad...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE