Honda je predstavila svoj novi CIVIC e:HEV model, koji radi na kombinovani pogon. Predstavnik je 11. generacije tog legendarnog automobila. Kombinuje snažne performanse i efikasnost sa visokom udobnošću i vizuelnom atraktivnošću. Na srpskom tržištu biće dostupan na jesen, saopštili su distributeri.
Implementacijom e:HEV tehnologije pogona i na ovom modelu, kako se objašnjava, Honda zvanično postiže zacrtani cilj koji podrazumeva elektrifikaciju svih svojih ključnih evropskih modela do kraja 2022. godine.
Novi dizajn ima i sportsku siluetu, koja je postignuta spuštanjem linije haube za 25 milimetara u odnosu na prethodnu generaciju, dok je staklena površina povećana kako bi unutrašnjost automobila bila prozračnija.
U poređenju sa prethodnim generacijama CIVIC-a, osnova A-stuba je pomerena i poravnata sa središtem prednjih točkova.
„To automobilu daje uravnoteženiju proprociju u profilu. Najviša tačka krova pomerena je napred (u odnosu na prethodni model) sa blagim nagibom ka vratima prtljažnika, što pruža elegantniji dojam“, dodaje se u saopštenju.
Foto: Honda
Honda naglašava kako ostaje dosledna praktičnim rešenjima i usredsređena na potrebe vozača. Nova proizvodna tehnologija smanjila je težinu CIVIC-a za 20 odsto.
Horizontalna kontrolna tabla naglašava širinu i komfor enterijera, uz visokokvalitetne materijale koji su korišćeni prilikom proizvodnje unutrašnjih elemenata.
Novi Hondin model nudi intuitivan infotejment sistem koji je kompatibilan sa Apple CarPlay i Android sistemom i omogućava povezanost putnika tokom vožnje. Elegance i Sport paket opreme sadrže osam, a Advance 12 premijum BOSE zvučnika.
Hondina e:HEV tehnologija pogonskog sklopa nudi se kao standard i podrazumeva korišćenje nove 72-ćelijske litijum-jonske baterije i dva kompaktna, moćna električna motora. Oni su upareni sa novorazvijenim 2.0-litarskim motorom sa direktnim ubrizgavanjam (Atkinsonov ciklus).
Kombinovanjem, pogonski agregat isporučuje maksimalnu snagu motora od 135kW i 315Nm obrtnog momenta.
Hondin novitet ima u opticaju četiri režima vožnje: Eco, Normal, Sport i Individual koje vozač prilagođava po potrebi. Ovaj automobil ima zadatak da postigne emisiju CO2 nižu od 110g/km što je manje od 5l/100km na WLTP testiranju.
Honda CIVIC poslednje generacije poseduje novodizajniranu strukturu za stabiizaciju karoserije prednjih sedišta, pružajući tako veću udobnost putnicima.
Foto: Honda
Uz ovaj model dolazi i napredni SENSING paket bezbednosnih funkcija kojima se postiže sigurnija vožnja. Nova prednja kamera i pregled od 100 stepeni, kao i usavšena tehnologija prepoznavanja, uvećavaju kapacitet CIVIC-a da identifikuje pešake, linije na putu, kao i druge učenike u saobraćaju.
Po prvi put, potpuno novi CIVIC je opremljen je sonarnim senzorima, unapređen je kočioni sistem za ublažavanje posledica od sudara, asistencija za održavanje vožnje u traci, kontrola kočenja pri manjim brzinama, informacije o mrtvom uglu, nadzoru unakrsnog saobraćaja.