
Vegeta u novom ruhu na policama u Srbiji
Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus. Nakon gotovo decenije, Podravka je rediz...
Biljno mleko nije novitet na tržištu, ali šta kada vam se nijedno ne dopada? Maja i Svetlana su tako pokušale da naprave svoje mleko i to ručno. Kada im je dobro ispalo, odlučile su da ga ponude i drugima. Iako se bav...
Biljno mleko nije novitet na tržištu, ali šta kada vam se nijedno ne dopada? Maja i Svetlana su tako pokušale da naprave svoje mleko i to ručno. Kada im je dobro ispalo, odlučile su da ga ponude i drugima.
Iako se bave ekonomijom i pisanjem, Maja Nadeždić i Svetlana Ćopić, najbolje drugarice, odlučile su tokom karantin da se upuste u preduzetničke vode. Maja je radila finansijski deo posla, a Ceca se bavila kreativom, dakle svaka u svojoj struci.„Iako je reč o biljnom nepasterizovanom mleku, rok upotrebe je samo tri dana. I tu je veliki izazov da ga za kratko vreme proizvedete, spakujete i distribuirate do kupaca. Tvrdile smo da to može i naravno da se ispostavilo kao moguće“, kaže Maja.
Kada je Centar za istraživanje namirnica izdao neophodne dozvole, ambalaža, logo i recepti već su bili spremni. Ponudile su tržištu originalna mleka u boji.
„Zlatno, crno, čokoladno i belo bademovo mleko su u ponudi, a nedavno smo izbacili u prodaju i sir od indijskog oraha. Nećemo se zaustaviti na ovome“, objašnjava Svetlana.
Ideja ove dve devojke je da što više promovišu zdravu biljnu hranu kao nešto što je ujedno i ukusno, s obzirom da zdravu hranu „bije“ glas da je bezukusna. Maja i Ceca kažu da se Komleko dopada, kako odraslima, tako i deci.
„Uživale smo dok smo kreirale naš brend, nije nam teško da posle našeg primarnog posla odlazimo u našu mlekaru i radimo do kasno, a volimo i da dostavljamo lično kako bismo se upoznale s ljudima koji su naš proizvod za kratko vreme zavoleli“
OD RIJALITIJA NAPRAVIO DRUŠTVENU IGRU (VIDEO) ČIKA LAMPE OD VODOVODNIH CEVI (VIDEO)Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus. Nakon gotovo decenije, Podravka je rediz...
Kontroverze brze mode nisu novost, već godinama raspravljamo o prednostima i manama. Nekad smo imali radnje sve za 99, a sad imamo Temu, AliExpress ili neke druge prodavnice koje će za istu, ili nešto veću s...
Da potrošačka kultura nema meru, a ni granicu, pokazatelj je upravo Labubu igračka koja izgleda kao loša kopija Gremlina, horor-komedije iz 1984. godine. Bizarnost na stranu, Labubu je plišana igračka koja s...
Bliži nam se kraj turbulentne školske godine, što ujedno znači da je euforija za veliku i malu maturu na svakom ćošku. Ove godine, velike mature su zbog poremećaja u nastavi pomerene za jun, dok starije kole...
Nakon što je Pres biro Spoljne obaveštajne službe (SVR) Ruske Federacije saopštio da, prema informacijama koje pristižu u SVR, srpska odbrambena preduzeća, uprkos deklarisanom "neutralitetu" z...
Studentski protest pod nazivom "Hoćemo izbore" završen je oko 20 časova ispred zgrade Vlade. Na kraju protesta oni su pozvali i na proteste 1. juna širom Srbije i zahvalili se na podršci građana....
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da će "dati prevremene izbore" kada se završe pripreme za Ekspo 2027 i kada se Srbija pripremi za tu međunarodnu izložbu....
Ni treći dan otkako je Udruženje za osnaživanje i razvoj građanki i građana "Osnažene" dovelo u sumnju obrazovanje Tatjane Macure, ministarke bez portfelja zadužene za oblast rodne ravnopravnosti, sprečavanja nasilja nad ženama i ekono...
Ljude koji su bili u "Ćacilendu" kod Pionirskog parka organizovano su odvozili autobusi GSP-a Beograd, pokazuje snimak do kog je došao Danas....
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења