Biljno mleko nije novitet na tržištu, ali šta kada vam se nijedno ne dopada? Maja i Svetlana su tako pokušale da naprave svoje mleko i to ručno. Kada im je dobro ispalo, odlučile su da ga ponude i drugima.
Iako se bave ekonomijom i pisanjem, Maja Nadeždić i Svetlana Ćopić, najbolje drugarice, odlučile su tokom karantin da se upuste u preduzetničke vode. Maja je radila finansijski deo posla, a Ceca se bavila kreativom, dakle svaka u svojoj struci.Pogledajte njihov #BiznisStori:
„Iako je reč o biljnom nepasterizovanom mleku, rok upotrebe je samo tri dana. I tu je veliki izazov da ga za kratko vreme proizvedete, spakujete i distribuirate do kupaca. Tvrdile smo da to može i naravno da se ispostavilo kao moguće“, kaže Maja.
Kada je Centar za istraživanje namirnica izdao neophodne dozvole, ambalaža, logo i recepti već su bili spremni. Ponudile su tržištu originalna mleka u boji.
„Zlatno, crno, čokoladno i belo bademovo mleko su u ponudi, a nedavno smo izbacili u prodaju i sir od indijskog oraha. Nećemo se zaustaviti na ovome“, objašnjava Svetlana.Ideja ove dve devojke je da što više promovišu zdravu biljnu hranu kao nešto što je ujedno i ukusno, s obzirom da zdravu hranu „bije“ glas da je bezukusna. Maja i Ceca kažu da se Komleko dopada, kako odraslima, tako i deci.
„Uživale smo dok smo kreirale naš brend, nije nam teško da posle našeg primarnog posla odlazimo u našu mlekaru i radimo do kasno, a volimo i da dostavljamo lično kako bismo se upoznale s ljudima koji su naš proizvod za kratko vreme zavoleli“
OD RIJALITIJA NAPRAVIO DRUŠTVENU IGRU (VIDEO)
ČIKA LAMPE OD VODOVODNIH CEVI (VIDEO)