Meta je nedavno najavila uvođenje novih funkcija za svoje Ray-Ban pametne naočare. Ove funkcije, koje koriste napredne sposobnosti veštačke inteligencije, omogućavaju naočarima da identifikuju objekte i prevode jezike u realnom vremenu.
Mark Zakerberg, osnivač i izvršni direktor kompanije Meta, demonstrirao je ove nove funkcije na svom Instagram profilu. U videu, Zakerberg je upotrebio naočare da dobije predlog za pantalone koje bi se slagale sa majicom koju je držao.
AI asistent, integrisan u naočare, opisao je majicu i dao nekoliko predloga za pantalone koje bi se dobro uklapale, piše The Verge.
Endrju Bosvort, tehnički direktor Meta, demonstrirao je još nekoliko funkcija, uključujući pomoć u opisivanju fotografija i prevođenju teksta.
Ove funkcije nisu nove u svetu veštačke inteligencije, s obzirom na to da su slični proizvodi već prisutni kod kompanija kao što su Microsoft i Google.
Testiranje ovih funkcija biće ograničeno na male grupe korisnika u Sjedinjenim Američkim Državama, koji se odluče za učešće u programu.
Ova inovacija predstavlja značajan korak napred u integraciji veštačke inteligencije u svakodnevni život, nudeći korisnicima jedinstvene mogućnosti interakcije sa svojim okruženjem.
Sa sve većim interesovanjem za pametne naočare i proširenu realnost, Meta nastavlja da postavlja nove standarde u oblasti tehnoloških inovacija.
Meta ukida slanje poruka između Instagrama i Facebooka