Vesti iz sveta

11.12.2023. 09:13

Autor: Mateja Agatonovic

Meta ukida slanje poruka između Instagrama i Facebooka

Od sredine decembra, korisnici neće moći da započinju nove razgovore između Instagrama i Facebooka, a postojeći će biti ograničeni samo na čitanje

Foto: Pixabay

Kompanija Meta, koja stoji iza dve popularne društvene mreže – Instagrama i Facebooka, najavila je značajne promene u mogućnosti komunikacije između ove dve platforme. Od sredine decembra, korisnici više neće imati mogućnost da započinju nove razgovore između Instagrama i Facebooka, a postojeći razgovori postaće dostupni samo za čitanje.

Ova promena dolazi nakon ažuriranja na stranicama podrške koje je Meta tiho izvršila, a koje su postale vidljive tek krajem novembra.

Meta s ovim izmenama nastoji da se prilagodi promenljivom regulatornom okruženju, a uticaj ove odluke na korisnike i način na koji oni komuniciraju preko dve platforme još uvek nije jasno definisan.

Promena politike predstavlja iznenađenje, posebno zato što je ova funkcionalnost uvedena tek 2020. godine. Tada je Adam Moseri, šef Instagrama, izjavio da će ove promene omogućiti kompaniji da efikasnije radi, kreirajući funkcije za poruke koje će se primenjivati na sve njene proizvode.

Spekuliše se da je ovo potezanje moguće povezano sa regulatornim pritiscima, posebno u Evropskoj uniji, gde se razmatraju nova pravila koja bi mogla uticati na rad velikih tehnoloških kompanija.

Razdvajanje funkcionalnosti poruka između Instagrama i Facebooka moglo bi da bude odgovor na te pritiske, posebno u svetlu strožih antimonopolskih zakona.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.