
Harlem Globetrotters slave 100 godina
Svetski poznati američki košarkaški šou Harlem Globetrotters slavi izuzetan jubilej – 100 godina postojanja – i upravo je objavio sve stanice na svojoj istorijskoj turneji! U okviru ove veličanstvene proslav...
Jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomera granice i svojim potrošačima sa ponosom predstavlja unapređenu recepturu, osveženi dizajn pakovanja i novi izgled svojih nežnih kockica....

Foto: Milka
Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao veran svojoj misiji korišćenja kvalitetnih sastojaka, širenju nežnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu sa tim idejama, stvorena je i nova, najnežnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Srbiji i širom Evrope.
Uz veći udeo kakaa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji ukus, za bolji užitak u popularnoj poslastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima.
Milka nam ove jeseni donosi još lepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osveženom dizajnu, doprinelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mesto na prednjem delu pakovanja.

„Od svog nastanka, pre više od 120 godina, širenje nežnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je ukus ono što ljubitelje čokolade opredeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerka za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Značaj ovih inovacija potrvđuje i činjenica da su ovo najveće promene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vreme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unapređenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.“
Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvek ostaje ista – posvećenost korišćenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mleko koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smeštenih u srcu Alpa.
Uživajte u ukusu još kremastije, čokoladnije i nežnije Milka čokolade koju sada možete pronaći na policama prodajnih objekata širom našeg regiona!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Svetski poznati američki košarkaški šou Harlem Globetrotters slavi izuzetan jubilej – 100 godina postojanja – i upravo je objavio sve stanice na svojoj istorijskoj turneji! U okviru ove veličanstvene proslav...

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
To sa cokoladom nema nista, procitajte sastojce pa odlucite?????