Novi Milka recept donosi još čokoladniji ukus i kremastiju teksturu
Jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomera granice i svojim potrošačima sa ponosom predstavlja unapređenu recepturu, osveženi dizajn pakovanja i novi izgled svojih nežnih kockica....
Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao veran svojoj misiji korišćenja kvalitetnih sastojaka, širenju nežnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu sa tim idejama, stvorena je i nova, najnežnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Srbiji i širom Evrope.
Uz veći udeo kakaa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji ukus, za bolji užitak u popularnoj poslastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima.
Milka nam ove jeseni donosi još lepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osveženom dizajnu, doprinelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mesto na prednjem delu pakovanja.
„Od svog nastanka, pre više od 120 godina, širenje nežnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je ukus ono što ljubitelje čokolade opredeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerka za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Značaj ovih inovacija potrvđuje i činjenica da su ovo najveće promene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vreme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unapređenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.“
Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvek ostaje ista – posvećenost korišćenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mleko koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smeštenih u srcu Alpa.
Uživajte u ukusu još kremastije, čokoladnije i nežnije Milka čokolade koju sada možete pronaći na policama prodajnih objekata širom našeg regiona!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Komentar(1)
To sa cokoladom nema nista, procitajte sastojce pa odlucite?????
Kozmetičke procedure u Srbiji sve su popularnije, ali ne i pristupačnije. Ne postoje precizni podaci o broju ljudi koji koriste kozmetičke procedure u Srbiji, ali dostupne informacije i sve veća prisutnost t...
Kad se postavi pitanje koji je grad sa najviše mostova na svetu većina pomisli na Veneciju ili Amsterdam, ali nije tako. Grad sa najviše mostova, štro je upisano i u Ginisovu knjigu rekorda, nalazi se u Nema...
Kao zemlja izuzetnih prirodnih lepota, bogate istorije i kulturnog nasleđa, Srbija ima da ponudi predele i destinacije koje oduzimaju dah. Ako se pitate kuda krenuti i koje destinacije ne propustiti izdvajam...
Beogradska pijaca Kalenić našla se nedavno na spisku najlepših i najboljih pijaca na svetu, prema pisanju Fajnenšal Tajmsa. "Ovo je najpopularnija i najbolje snabdevena pijaca u srpskoj prestonici. Smeš...
Predstavnik grupe „Studenti 2.0“, student Medicinskog fakulteta Miloš Pavlović, izjavio je juče da ta grupa traži da se do nedelje, 1. juna, omogući nastava na fakultetima, ili će u prot...
Generalni direktor "Srbijagasa" Dušan Bajatović potvrdio je nedavno da je Srbija sa Rusijom produžila postojeći ugovor o isporuci gasa za četiri meseca, odnosno do kraja septembra ove godine, dok je ...
Vlada Srbije donela je odluku da sa brojnih državnih projekata preusmeri 11 milijardi dinara, ili oko 94 miliona evra, na pokrivanje troškova koji „nisu bili poznati“ prilikom donošenja budžeta. Odluka je...
U Srbiji je prašinu digla rasprodaja ostarelih vojnih pasa za po petsto dinara. DW se raspitao u nemačkom Bundesveru kako oni postupaju sa psima kad im dođe penzija....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok
To sa cokoladom nema nista, procitajte sastojce pa odlucite?????