
Šta je 5G mreža?
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
U uzbudljivoj atmosferi kakvu samo Schweppes može da organizuje, sinoć je u hotelu Hyatt u Beogradu održano finale takmičenja „Schweppes Mixology Session 2022“. Među 20 takmičara koji su se plasirali u finale, titulu najboljeg odneo je Aleksandar Đolai, čiji je inspirativni koktel osvojio nepca čak tri kruga žirija.
Nakon kvalifikacija održanih u Kragujevcu, Novom Sadu, Beogradu i Zlatiboru, finalisti su se takmičili u osmišljavanju novih mikseva, a osnovna propozicija je, kao i prethodnih godina, podrazumevala da se jedan od 5 moćnih Schweppes ukusa nađe i u onom najboljem, pobedničkom koktelu! Aleksandar Đolai je koristio Schweppes za čvrst karakter, Tonic Water, u svom koktelu Nocturno, a njegove smele arome su se savršeno prožele sa ostalim sastojcima čime je Schweppes Mixology takmičenje još jednom opravdalo svoju inspiraciju – stvaranje novih mikseva i neponovljivih ukusa za sve ljubitelje dobrih koktela.
O izgledu, tehničkoj izvedbi, prezentaciji koktela, ali pre svega originalnosti i ukusu, svoj sud je doneo žiri koji su činili Luca Santandrea, generalni direktor kompanije Coca-Cola za tržište Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, Nataša Grbić, portfolio menadžer kompanije Coca-Cola HBC, popularna glumica Tamara Dragićević, kao i poznati radio voditelj Predrag Popović Pop. O tome ko će poneti titulu najboljeg barmena dodatno su odlučivali i članovi tehničkog i tajnog žirija, neki od najpoznatijih barmena, kuvara i somelijara u našoj zemlji – Raduan Hindavi, Juraj Kozma, Srećko Radojević Frenki, Vanja Puškar i Dragiša Damjanović. Događaj je moderirao Ivan Ivanović, koji je zabavnim opaskama dobru atmosferu doveo do usijanja.
„Schweppes je lider novih trendova, namenjen onima sa stilom i karakterom, a koje u životu vodi inspiracija. Naš zadatak je da zadovoljimo ukuse i očekivanja onih sa istančanim čulima, a da istovremeno barmenima pružimo priliku da svojom umetnošću oduševe i iznenade sve oko sebe, baš kao što to Schweppes čini, svakoga dana”, izjavio je Darko Mladenović, trejd marketing menadžer u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
Prema ocenama žirija, ali i sudeći po fenomenalnim reakcijama velikog broja prisutnih koji su u sjajnoj atmosferi uživali u uzbudljivim koktelima i navijali za svoje favorite, svi učesnici zaslužili su da ponesu titulu najboljeg.
Ipak, baš kao što je slučaj sa Shweppesom kada razmišljate u kom ukusu biste danas da uživate, odlučile su nijanse, a tri najbolja takmičara osvojila su set barmenske opreme, kao i prestižno putovanje na Berlin bar show, koji je već dugi niz godina inicijator novih trendova i inovacija i jedan od najvažnijih međunarodnih događaja u bar industriji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...

Svega još par dana nas razdvaja do čuvenog Crnog petka koji bi po pravilu trebalo da bude jedan od dana kada pojedinac najjeftinije može da kupi sve moguće potrepštine, a da ne ostane bankrot. Međutim, da li...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE