Lifestyle

12.05.2022. 16:28

Coca-Cola HBC Srbija

Autor: Nova Ekonomija

Održano finale takmičenja Schweppes Mixology Session 2022

Foto: Bogdan Bogdanovic, Produkcija 46

Lifestyle

12.05.2022. 16:28

 U uzbudljivoj atmosferi kakvu samo Schweppes može da organizuje, sinoć je u hotelu Hyatt u Beogradu održano finale takmičenja „Schweppes Mixology Session 2022“. Među 20 takmičara koji su se plasirali u finale, titulu najboljeg odneo je Aleksandar Đolai, čiji je inspirativni koktel osvojio nepca čak tri kruga žirija.

Nakon kvalifikacija održanih u Kragujevcu, Novom Sadu, Beogradu i Zlatiboru, finalisti su se takmičili u osmišljavanju novih mikseva, a osnovna propozicija je, kao i prethodnih godina, podrazumevala da se jedan od 5 moćnih Schweppes ukusa nađe i u onom najboljem, pobedničkom koktelu! Aleksandar Đolai je koristio Schweppes za čvrst karakter, Tonic Water, u svom koktelu Nocturno, a njegove smele arome su se savršeno prožele sa ostalim sastojcima čime je Schweppes Mixology takmičenje još jednom opravdalo svoju inspiraciju – stvaranje novih mikseva i neponovljivih ukusa za sve ljubitelje dobrih koktela.

O izgledu, tehničkoj izvedbi, prezentaciji koktela, ali pre svega originalnosti i ukusu, svoj sud je doneo žiri koji su činili Luca Santandrea, generalni direktor kompanije Coca-Cola za tržište Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, Nataša Grbić, portfolio menadžer kompanije Coca-Cola HBC, popularna glumica Tamara Dragićević, kao i poznati radio voditelj Predrag Popović Pop. O tome ko će poneti titulu najboljeg barmena dodatno su odlučivali i članovi tehničkog i tajnog žirija, neki od najpoznatijih barmena, kuvara i somelijara u našoj zemlji – Raduan Hindavi, Juraj Kozma, Srećko Radojević Frenki, Vanja Puškar i Dragiša Damjanović. Događaj je moderirao Ivan Ivanović, koji je zabavnim opaskama dobru atmosferu doveo do usijanja. 

„Schweppes je lider novih trendova, namenjen onima sa stilom i karakterom, a koje u životu vodi inspiracija. Naš zadatak je da zadovoljimo ukuse i očekivanja onih sa istančanim čulima, a da istovremeno barmenima pružimo priliku da svojom umetnošću oduševe i iznenade sve oko sebe, baš kao što to Schweppes čini, svakoga dana”, izjavio je Darko Mladenović, trejd marketing menadžer u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.

Prema ocenama žirija, ali i sudeći po fenomenalnim reakcijama velikog broja prisutnih koji su u sjajnoj atmosferi uživali u uzbudljivim koktelima i navijali za svoje favorite, svi učesnici zaslužili su da ponesu titulu najboljeg. Ipak, baš kao što je slučaj sa Shweppesom kada razmišljate u kom ukusu biste danas da uživate, odlučile su nijanse, a tri najbolja takmičara osvojila su set barmenske opreme, kao i prestižno putovanje na Berlin bar show, koji je već dugi niz godina inicijator novih trendova i inovacija i jedan od najvažnijih međunarodnih događaja u bar industriji. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.