Ostalo

01.11.2024. 03:00

Štampano izdanje

Autor: Nova ekonomija

Lepa reč i smeh nas podstiču da guramo napred

MOJ POSLOVNI STIL Željka Ćirić Jakovljević, direktor za komunikacije, UniCredit Bank

Volim da uvek sve gledam pozitivno i retki su trenuci kada nisam raspoložena, što gledam da prenesem i na moje kolege. Najvažnije je da uživamo u svemu što radimo, kaže za NE Željka Ćirić Jakovljević, direktor za komunikacije, UniCredit Bank.

Kako biste definisali svoj poslovni stil?

S obzirom na to da sam deo bankarskog sveta skoro od samog početka moje profesionalne karijere, mogu da kažem da je i moj poslovni stil prošao kroz različite faze koje su bile i deo mog sazrevanja, ali i prilagođavanja korporativnim vrednostima kompanija u kojima sam radila. Trenutno, moj poslovni stil je nešto između korporativnog i casual stila.

Koje osobine priželjkujete kod svojih mlađih kolega?

Poslednjih nekoliko godina sam imala prilike da budem mentor mladim ljudima koji su na kraju studija ili na početku svojih karijera, i uverila sam se da zaista imamo izuzetno pametne i obrazovane mlade ljude, što me posebno raduje. Uvek napominjem da su, po mom mišljenju, odgovornost i želja za učenjem i daljim usavršavanjem najvažnije osobine koje mladi ljudi treba da imaju. Naravno, ljubav prema profesiji se podrazumeva, a sve ostalo se gradi iskustvom.

Šta kao rukovodilac ne tolerišete?

Volim da sa svojim kolegama i saradnicima izgradim otvoren odnos, da delimo informacije i razgovaramo o svim izazovima, ali i problemima ukoliko na iste naiđemo. Važno mi je da radimo kao jedan tim, da svako postupa profesionalno i odgovara za svoje postupke, tako da pre svega ne tolerišem laži, manipulacije i neprofesionalno ponašanje.

Može li se i kako u isto vreme biti i dobar menadžer i imati privatan život?

Nekada je jako teško uskladiti profesionalni i privatni život, ali mislim da je sa dobrom organizacijom sve moguće. Volim da isplaniram svoju radnu nedelju tako da ništa ne trpi, ni na poslu ni kod kuće, ali se desi da nedostaje po nekoliko sati tokom dana da bi se sve postiglo. Pored svojih aktivnosti koje imam tokom radnog dana, srećna sam što sam uspela da napravim balans i podelim vreme tako da mogu da ga kvalitetno provedem i sa svojom porodicom i prijateljima.

Šta mislite, šta superproduktivni ljudi rade drugačije?

Superproduktivni ljudi znaju da postave prioritete i to je nešto što je „must“ u današnje vreme. Mogu slobodno da kažem da i ja spadam u tu grupu, sada, nakon skoro više od 23 godine poslovnog iskustva. Važno je postaviti prioritete u svojoj dnevnoj agendi i rukovoditi se time, to je nešto što je osnovna karakteristika produktivnosti. Naravno, prilagođavanje se podrazumeva.

Koje su to male stvari zbog kojih kolege u timu budu zahvalne?

Sigurna sam da je to zbog svake lepe reči ili smeha koji nas podstiču da guramo napred. Volim da uvek sve gledam pozitivno i retki su trenuci kada nisam raspoložena, što gledam da prenesem i na moje kolege. Najvažnije je da uživamo u svemu što radimo.

Šta je najbolji savet koji ste dobili od starijeg i iskusnijeg kolege, a rado ga i danas delite?

Stalna edukacija je savet koji su mi mnoge starije kolege dale, i to zaista jeste nešto što ja danas delim sa mlađima od mene. Slušanje, stalno usavršavanje, težnja da se sazna nešto novo, da se podeli iskustvo, sve je to deo učenja koje je jako važno i to je nešto što ja i kod sebe stalno primenjujem.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.