Ostalo

07.09.2023. 09:01

Autor: Nevena Petaković

Novi ugovor za lokalni i prigradski prevoz u Beogradu dodeljen starim partnerima

Foto: Pixabay

Ostalo

07.09.2023. 09:01

Ugovor za javni prigradski i lokalni prevoz putnika na teritoriji Beograda dodeljen je konzorcijumu firmi Lasta (Beograd), Lastra (Lazarevac), ASP Strela – Ub i ASP Strela – Obrenovac. Te firme su se i jedine javile na tender u kojem je grad tražio privatnog partnera za prevoz putnika na 293 autobuske liniije, novi ugovor je vredan 69,1 milijarda dinara (oko 589 miliona evra), a zaključuje se na deset godina. 

Firmama Lasta, Lastra, ASP Strela Ub i ASP Strela Obrenovac je i ranije bio poveren posao prigradskog i lokalnog prevoza putnika u Beogradu, ali je zbog isticanja prethodnog ugovora, u julu ove godine raspisan novi tender.

Za potrebe prevoza putnika na 293 autobuske linije planirano je da privatni partner obezbedi 340 vozila (225 solo autobusa, 81 zglobnih autobusa i 34 minibusa), piše u tehničkoj specifikaciji.

Kako piše na sajtu grada, sa Beogradske autobuske stanice „BAS“ u Beogradu i terminusa Šumice i Banovo brdo trenutno se realizuju polasci na prigradskim linijama kojima se povezuje Beograd sa gradskim opštinama Mladenovac, Obrenovac, Barajevo, Sopot, Grocka i Lazarevac.

SP Lasta realizuje polaske i u lokalnom saobraćaju na području gradskih opština Mladenovac, Sopot, Obrenovac, Grocka i Barajevo. SP Lastra realizuje polaske i u lokalnom saobraćaju na području gradske opštine Lazarevac.

Grad planira da se u narednom periodu organizacija prevoza na gradskoj opštini Surčin vrši kao prigradski prevoz.

Razlog za tu novinu je, kako piše, konsolidacija i uređenje javnog linijskog prevoza, kako bi se povećala efikasnost i pouzdanost, a time i kvalitet obavljanja te komunalne usluge.

Trenutno u gradu Beogradu ne postoji javno preduzeće čiji prevozni kapaciteti mogu da zadovolje potrebe za prevozom putnika na teritoriji grada, pa zato mora da angažuje privatnog partnera, vidi se iz dokumentacije.

„GSP Beograd je sve postojeće kapacitete usmerilo na obavljanje delatnosti gradskog prevoza, te ne raspolaže dodatnim kapacitetima u smislu potrebnog broja vozila kojima bi moglo da obavlja uslugu lokalnog i prigradskog prevoza“.

Beograd traži privatnog partnera za lokalni i prigradski prevoz

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.