Priče i analize

16.10.2016. 09:03

B92

Autor: Nova Ekonomija

Donosio je CV uz krofnu potencijalnim poslodavcima i uspeo da im privuče pažnju

Jedan momak smislio je genijalnu ideju kako da njegov CV dođe do pravih poslodavaca.

Traženje posla ima nekoliko načina i mnogo peripetija, ali ono što je posebno važno u tom procesu jeste da se napravi ta crta između originalnog i odbojnog.

Luka Yla izgleda da je smislio pravi način da njegov CV dođe do pravih ljudi. 

Ovaj mladić se iz Litvanije preselio u San Francisko, ima pet godina iskustva u marketingu. A njegov pristup je prilično kreativan. 

Obukao se kao vozač dostavljač i nosio je krofne potencijlnim poslodavcima. 

Čim bi videli divne krofne, već je imao njihovu pažnju i iako nisu svi želeli odmah da komuniciraju, kaže da svejedno njegov plan radi. 

Poruka u kutiji s krofnama glasi: 

„Zdravo, 

Ova isporuka nije greška. Pravio sam se da sam momak koji dostavlja robu kako bih bio siguran da je moj CV poslat vama lično. Kao što ste primetili, ja prilazim problemima na drugačiji način i što je najvažnije – volim da ih rešim. Moje ime je Luka. Imam pet godina iskustva u marketingu. Divim se vašoj kompaniji i želeo bih da radim za vas“. 

Kaže da je isporučio 40 kutija do sada i da je dobio nešto više od deset odgovora. 

„Išao sam na deset intervjua, a imam zakazane razgovore sa još nekoliko kompanija“, rekao je on.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.