Priče i analize

18.06.2019. 10:26

Brand Evaluation

Autor: Ivan Stamenković i Nikola Vučković

POMADICE, PARFEMI: Ovo su najvredniji kozmetički brendovi na svetu

Najvredniji kozmetički brend na svetu i dalje je Johnson’s, iako je njegova vrednost tokom prošle godine pala za 20 odsto na 14,1 milijardu dolara.

Ovaj kozmetički gigant brani prvo mesto i titulu najvrednijeg brenda u kozmetici na svetu, iako se ne mogu zanemariti optužbe da sadrži azbest.

Dok na bebi puder otpada samo mali deo prihoda kompanije, veza sa imidžom brenda je 100 odsto, navodi se u izveštaju. 

Udeo prihoda grupe je opao i Johnsons je početkom 2018. godine priznao da je potrebno da ponovo pokrenu brend kako bi se dopao majkama milenijalcima.

Ako se posmatra odnos ulaganja u marketing i poslovnih rezultata, najjači brend je Neutrogena, pokazuju podaci kompanije za vrednovanje brendova Brand Evaluation.

johnsons baby shampoo front 0

Foto: www.johnsonsbaby.com

2. Chanel
Vrednost brenda porasla je ove godine za 95 odsto, što ga je pomerilo sa šeste na drugu poziciju u rangiranju.

Chanel

Foto: www.pexels.com

3. L’oreal  
Vrednost ove kompanije porasla je za 10,8 odsto na 10,7 milijardi dolara, ali je to bilo nedovoljno da zadrže prošlogodišnje drugo mesto.

loreal

Foto: www.loreal-paris.co.uk / screenshot

4. Gillette  
Vrednost brenda porasla je za 8,1 odsto na 8,14 milijardi dolara.

gillete

Foto: www.gillette.com

5. Neutrogena

neutrogena

Foto: www.neutrogena.com / screenshot

6. Nivea

cream flora flowers 157956

Foto: www.pexels.com

7. Dior 
Ovaj brend je napredovao za čak 15 mesta zahvaljući rastu vrednosti većem od 50 odsto.

Dior

Foto: www.dior.com / screenshot

8. Clinique

Clinique

Foto: www.clinique.com / screenshot

9. Shiseido 
Ova kompanija takođe je napravila veliki skok na listi zahvaljujući rastu vrednosti od 24 odsto.

Shiseido

Foto: www.shiseido.com / screenshot

10. Guerlain

G%201

Foto: www.guerlain.com / screenshot

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.