Najvredniji kozmetički brend na svetu i dalje je Johnson’s, iako je njegova vrednost tokom prošle godine pala za 20 odsto na 14,1 milijardu dolara.
Ovaj kozmetički gigant brani prvo mesto i titulu najvrednijeg brenda u kozmetici na svetu, iako se ne mogu zanemariti optužbe da sadrži azbest.
Dok na bebi puder otpada samo mali deo prihoda kompanije, veza sa imidžom brenda je 100 odsto, navodi se u izveštaju.
Udeo prihoda grupe je opao i Johnsons je početkom 2018. godine priznao da je potrebno da ponovo pokrenu brend kako bi se dopao majkama milenijalcima.
Ako se posmatra odnos ulaganja u marketing i poslovnih rezultata, najjači brend je Neutrogena, pokazuju podaci kompanije za vrednovanje brendova Brand Evaluation.
Foto: www.johnsonsbaby.com
2. Chanel
Vrednost brenda porasla je ove godine za 95 odsto, što ga je pomerilo sa šeste na drugu poziciju u rangiranju.
Foto: www.pexels.com
3. L’oreal
Vrednost ove kompanije porasla je za 10,8 odsto na 10,7 milijardi dolara, ali je to bilo nedovoljno da zadrže prošlogodišnje drugo mesto.
Foto: www.loreal-paris.co.uk / screenshot
4. Gillette
Vrednost brenda porasla je za 8,1 odsto na 8,14 milijardi dolara.
Foto: www.gillette.com
5. Neutrogena
Foto: www.neutrogena.com / screenshot
6. Nivea
Foto: www.pexels.com
7. Dior
Ovaj brend je napredovao za čak 15 mesta zahvaljući rastu vrednosti većem od 50 odsto.
Foto: www.dior.com / screenshot
8. Clinique
Foto: www.clinique.com / screenshot
9. Shiseido
Ova kompanija takođe je napravila veliki skok na listi zahvaljujući rastu vrednosti od 24 odsto.
Foto: www.shiseido.com / screenshot
10. Guerlain
Foto: www.guerlain.com / screenshot