Finansijski direktorka Microsoft-a Ejmi Hud otkrila je planove kompanije da Xbox prebaci na pretplatnički model poslovanja, oslanjajući se na uspeh Xbox Game Pass-a. Ova strategija dolazi nakon značajnog rasta prihoda Microsoft-ove gejming divizije u poslednjem kvartalu fiskalne godine.
Prema najnovijim podacima, Microsoft-ovi prihodi od gejminga porasli su za impresivnih 44 odsto u poređenju sa prošlom godinom, dok su prihodi od Xbox sadržaja i usluga skočili za čak 61 odsto, piše GameInfinitus.
Hud je istakla važnost korišćenja bogatog portfolija sadržaja za širenje globalne korisničke baze.
„Naš glavni cilj je da širok spektar sadržaja donesemo većem broju korisnika na više mesta, stvarajući poslovni model nalik softverskoj pretplati sa poboljšanim transakcijama i vlasništvom nad intelektualnom svojinom, što je dugoročno veoma vredno“, rekla je Hud.
Spomenula je i različite načine na koje Xbox može monetizovati svoju intelektualnu svojinu i izrazila optimizam u vezi sa napretkom i performansama Game Pass-a.
Microsoft-ovo poverenje u Xbox Game Pass je očigledno, posebno kako usluga nastavlja da raste.
Odluka da se visokoprofilni naslovi, poput „Call of Duty: Black Ops 6“, lansiraju na Game Pass-u od prvog dana – što je planirano za 25. oktobar – jasno pokazuje već čvrstu opredeljenost za pretplatnički model.