Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Posle 17. oktobra i susreta lidera zemalja članica EU i britanske premijerke Tereze Mej, i izostanka finalizacije dogovora o Bregzitu, šta će se dogoditi – razvod bez sporazuma ili produžetak perioda dogovora, a samim tim i formalnog izlaska Velike Britanije iz EU?
To su svakako dva moguća ishoda, ali ne i jedina. I dalje mislim da će, na kraju, Tereza Mej uspeti da postigne dogovor sa EU i da će Britanija 29. marta 2019. izaći bez odlaganja. Svi pregovori imaju uspone i padove, a pregovori sa EU su naročito teški jer uključuju veliki broj zainteresovanih strana. Pa ipak, mislim da su šanse da će stvari da se završe kako treba, veće od 50 odsto.
Tereza Mej se već suočava sa kritikama i zbog samog pominjanja mogućnosti da pregovori sa EU budu produženi još godinu dana. Budući da poslednju reč daje Parlament, kako mislite da će se glasati?
Poslanici Konzervativne partije Tereze Mej neće biti raspoloženi za produžavanje pregovora. Oni su bili skeptični i prema prvom, usvojenom planu tzv. tranzicije, odnosno primene sporazuma o prelaznom periodu, tako da ne mogu da zamislim da spremno pristaju na novo odlaganje. Gledano iz ugla njihovog biračkog tela, možemo da pitamo zašto bismo davali Evropskoj uniji još više novca, kada u Velikoj Britaniji imamo prioritetnije stvari. Takva odluka svakako ne bi naišla na dobar prijem.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE