Vesti iz izdanja

30.04.2024. 06:01

Autor: Biljana Bilaković

DIZAJN – Fuzija elegancije i sportskog duha

MOOD Roland-Garos kolekcija

Christofle

Christofle + Roland-Garros. Ovo ekskluzivno partnerstvo odiše razigranošću, istovremeno emitujući prestiž i prefinjenost po kojoj su oba partnera poznata i voljena. Game, set, match, još jedna pobeda elegancije jedne filigranske estetike i dinamične energije jednog turnira

 

Božić i Uskrs, najradosniji praznici, rođenja i vaskrsa, običaji, porodica, pokloni. Božićni pokloni su svakako poznatiji, za decu pa do najstarijih, skupi ili simbolični, a da ne pominjemo sve one angažovane i sve rekvizite oko istih, Deda Mraza, irvase, pomoćnike, jelku, sanke i dimnjake. Uskršnji su malo drugačiji, možda manje poznati, ali zato znaju da zablistaju i znaju da budu jako specijalni. Ne dobija ih svako, i ne dobijaju se stalno.

Obično jaje, neizbežni rekvizit svakog Uskrsa, ovog puta u vidu alternativnog predloga, nema čokolade, ali zato sve puca od poklona i uživanja, od escajga za piknik do fenomenalnog sportskog uzbuđenja.

Najpoznatija jaje na svetu su Faberžerova jaja, remek-dela koja predstavljaju svu posvećenost, umeće i vrednost kojim može da se materijalizuje nešto tako veliko kao što je praznik Vaskrsenje Isusa Hrista. Ali ovo nije priča o najpoznatijoj kolekciji od 71 jajeta, od kojih je više od 50 carskih, koja danas krase svetske muzeje i privatne kolekcije, a za nekima se još i traga.

Ovo „novo“ jaje je fuzija elegancije i sportskog duha, luksuza i strasti.

Dolazak Uskrsa najavljuje izlete, ručavanje na otvorenom i početak niza teniskih turnira. Roland-Garros, prvo veliko evropsko tenisko takmičenje, počinje sa pripremama za početak 20. maja ove godine, a francuska kujundžijska firma za srebro i pribor za jelo Christofle obeležava svoje višegodišnje partnerstvo sa ovim turnirom kroz, kako je to nazvano, „mečom finih manira“, svojom prazničnom verzijom seta za jelo, kolekcijom MOOD Roland-Garros. Ta ograničena kolekcija dolazi u kutiji oblika jajeta u tri terakota verzije, koje spolja izgledaju kao čuveni crveni tereni od šljake sa otvorenog prvenstva Roland-Garrosa.

Kolekciju MOOD, koju Christofle lansira od 2015. godine, čini set pribora za jelo od 24 komada upakovan u čvrstu srebrnu posudu oblika jajeta, sa različitim završnim obradama same ljuske, koju kao „limited edition“ seriju lansiraju uoči Uskrsa. Ovaj set pribora postao je popularan među ljubiteljima i kolekcionarima dizajna.

Ovogodišnja interpretacija MOOD kolekcije donosi retro look u boji terakote sa belim linijama i detaljima koji aludiraju na oznake po teniskom terenu. Budući da je Roland-Garos jedini od većih turnira koji se igra na šljaci, cela kolekcija je napravljena u čast najstarije podloge na kojoj se tenis igra, a u isto vreme i vizuelnog spektakla posmatranja igrača kako po njoj igraju uz onaj poznati šum koji se samo na šljaci čuje. Kombinacija srebra i savremenog dizajna stvara savršenu harmoniju između tradicije i modernog, „hvatajući“ duh Roland-Garrosa iz svakog ugla.

Ovo ekskluzivno partnerstvo odiše razigranošću, istovremeno emitujući prestiž i prefinjenost po kojoj su oba partnera poznata i voljena. Game, set, match, još jedna pobeda e3030legancije jedne filigranske estetike i dinamične energije jednog turnira.

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.